Výsledky vyhľadávania
- CATEORA, Philip R. et al. International Marketing. 18th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 682 s. ISBN 978-1-260-54787-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- CATEORA, Philip R. et al. International Marketing. 18th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 682 s. ISBN 978-1-259-71235-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- CATEORA, Philip R. - GILLY, Mary C. - GRAHAM, John L. International marketing. 16th ed. New York : McGraw-Hill Irwin, 2013. 638 s. ISBN 978-0-07-352997-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- REQUEJO, William Hernández - GRAHAM, John L. Global negotiation : the new rules. New York : Palgrave Macmillan, 2008. 263 s. ISBN 978-1-4039-8493-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- CATEORA, Philip R. - GRAHAM, John L. International marketing. 13th ed. Boston : McGraw-Hill/Irwin, 2007. xxxii, 702 s. ISBN 0-07-110594-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- CHANDOR, Anthony - GRAHAM, John L. - WILLIAMSON, Robin. The Penguin Dictionary of Computers. 3. ed. London : Penguin Books, 1985. 488 s. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]