Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0024752^"
  1. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 4. Advertising and integrated communication. Chichester : Wiley, 2011. 221 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. BELCH, George E. Communication marketing : une perspective intégrée. Montreal : Cheneliere McGraw-Hill, 2005. xx, 651 s. ISBN 2-7651-0281-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. BELCH, George E. - BELCH, Michael A. Introduction to Advertising and Promotion : An Integrated Marketing Communications Perspective. 2. ed. Burr Ridge : Irwin, 1993. 836 s. ISBN 0-256-10516-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. BELCH, George E. - BELCH, Michael A. Introduction to Advertising and Promotion Management. 1. ed. Homewood : Irwin, 1990. 770 s. ISBN 0-256-07972-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.