Výsledky vyhľadávania
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - KORČOKOVÁ, Marína - OŽVOLDOVÁ, Katarína. Interný a personálny marketing. Recenzovali: Viera Čihovská, Marta Pavliková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 221 s. [13,30 AH]. ISBN 978-80-225-4977-6. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,287 AH]. ISBN 978-80-225-4713-0.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.5 MB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika - PAVLIKOVÁ, Marta. Manažment ľudských zdrojov. Recenzenti: Viera Čihovská, Dávid Lupták. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. 180 s. [11,29 AH]. ISBN 978-80-225-4712-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Obsah+titulný list 3 MB z IP adresy SEK po prihlásení - KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]
- NOVÁKOVÁ, Ivana. Shopper marketing a jeho uplatnenie v maloobchodných spoločnostiach : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 74 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.1 MB verejne dostupné - SVATENÁ, Adela. Holistický marketing a jeho uplatnenie v praxi slovenských podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 71 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení - AĽUŠÍKOVÁ, Eva. Rozvoj európskych maloobchodných trhov : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 66 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - HOROŠKO, Peter. Nové trendy maloobchodného marketingu v podmienkach európskeho obchodu : diplomová práca. Školiteľ: Viera Čihovská. Bratislava, 2019. 62 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - ČIHOVSKÁ, Viera. S fakultou ma spája mnoho spomienok. In 1969 - 2019 Obchodná fakulta : polstoročie očami tých, ktorí boli jej súčasťou. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4643-0, s. 27-28.
- FUSEK, Roman. Podpora finančnej gramotnosti ako jeden z nástrojov ochrany spotrebiteľa. In Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4569-3, s. 35-41.