Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 56  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029232^"
  1. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. CD-ROM [189 s.]. ISBN 978-80-225-3751-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Destinatour 2013 : destinačný manažment cestovného ruchu : metodická príručka destinačného manažmentu pre potreby Bratislavského kraja. Recenzenti Marta Kulčáková, Jaroslava Spanring. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 189 s. [24,44 AH]. ISBN 978-80-225-3752-0. [Počet ex. : 5, z toho voľných 4, prezenčne 1]
  3. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 11, prezenčne 1]
  4. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Prieskumy pre marketingový manažment. Bratislava : SOFA, 2009. 377 s. [36,744 AH]. ISBN 978-80-89033-66-9. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  5. Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba". Kolokvium. Vedecká rozprava k téme "Trh, obchod a individuálna spotreba" : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/3760/06 v redakcii Kristíny Viestovej. Košice : PHF v Košiciach, 2008. 171 s. VEGA 1/3760/06. ISBN 978-80225-2633-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Spotrebiteľské správanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005, dotlač 2007. 205 s. ISBN 80-225-2036-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 1]
  7. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  8. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing. 3. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2005. 431 s. Ekonómia. ISBN 80-8078-049-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 7, prezenčne 2]
  10. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. 122 s. ISBN 80-225-2102-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.