Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029308^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    článok

    článok

  2. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  3. BABIAK, Martin. Metodologické východiská modelovania vývoja zabezpečovania verejných potrieb v kontexte reformy verejnej správy. In Generácia 2006. Vedecká konferencia. Generácia 2006 : vedecká konferencia mladých pedagogických pracovníkov a doktorandov na Národohospodárskej fakulte EU v Bratislave pri príležitosti Týždňa vedy na Slovensku 23. novembra 2006. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2363-9, s. 74-78.
    článok

    článok

  4. ZUBAĽOVÁ, Alena - BABIAK, Martin. Metodologické možnosti kvantifikácie regionálnych rozdielov v národnom hospodárstve. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955, december 2006, roč. 2, č. 3, s. 115-120.
    článok

    článok

  5. BABIAK, Martin. Optimalizácia daní z príjmov vo vzťahu k cenám : dizertačná práca. Školiteľ: Ján Petrenka. Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2006. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 23-25.
    článok

    článok

  7. BABIAK, Martin et al. Analýza verejných potrieb v kontexte reformy verejnej správy : správa o riešení interného grantového projektu č. 231 5005/06. Bratislava, 2006. 17 s.
  8. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 1-2, s. 20-23.
    článok

    článok

  9. ŽÁK, Štefan - BABIAK, Martin. Analýza a rámcový návrh koncepcie simulácie daňových únikov v národnom hospodárstve. In Theoretical and practical aspects of public finance : The 10th international conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0862-1, s. 59-65.
    článok

    článok

  10. GERTLER, Ľubomíra. Procesy simulácie portfólia pri meraní finančných rizík. In HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2171-X, s. 81-86.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.