Výsledky vyhľadávania

  1. VARGA, Roland. Nový produkt a jeho uvedenie na trh : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 68 s.
    kniha

    kniha

  2. VESZPRÉMIOVÁ, Lilla. Marketingový mix vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 77 s.
    kniha

    kniha

  3. KONTUĽOVÁ, Martina. Nákupné správanie spotrebiteľov v oblasti obchodu s potravinami : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 61 s.
    kniha

    kniha

  4. HUCLOVÁ, Dominika. Ponuka a nákup zdravých potravín cez internet : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 73 s.
    kniha

    kniha

  5. ČERVENÁ, Tereza. Les possibilités de développement de la viticulture dans la région de Rača : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 85 s.
    kniha

    kniha

  6. KÚKELOVÁ, Martina. Programme d´affiliation comme un outil moderne de marketing en ligne : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 65 s.
    kniha

    kniha

  7. SZARKOVÁ, Miroslava - MATKOVČÍKOVÁ, Natália - BELÁŇOVÁ, Benita. The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing. Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019. 79 s. [6,24 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-045-2.
  8. KITA, Jaroslav et al. Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. 95 s. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-225-4644-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  9. KITA, Pavol et al. Inovácia v distribúcií potravín - aspekt geografického informačného systému. In Modelové aspekty marketingovej komunikácie v kontexte na zdravie orientované nákupné správanie : vedecké state. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4644-7, s. 77-95.
    článok

    článok

  10. KITA, Jaroslav et al. Ľ Innovation pédagogique et la professionnalisation du programme d`étude en langue française dans un contexte d`internationalisation. In Management and Governance of the University of the Future. PGV Network Conference. Management and Governance of the University of the Future : Researche on Competitiveness, Globalisation and Development. - [Krakow] : Społeczna Akademia Nauk (University of Social Science), 2018. ISBN 978-83-64971-47-1, pp. 349-360. GREG 2011/2015, VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok