Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 494  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048734^"
  1. MAZALÁN, Pavol et al. Slovakians' Adversarial Attitude towards Consumption of Functional Food. - Registrovaný: Scopus. In Central European Journal of Public Health. - Prague : The National Institute of Public Health. ISSN 1210-7778, 2021, vol. 29, no. 2, pp. 122-129 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. LESSASSY, Leopold et al. Le comportement du consommateur dans le domaine des produits alimentaires bio face au defi de la consommation responsable. Le cas de la Slovaquie et de la France. In L'Europe, ses acteurs et leurs stratégies : visions managériales croisées. - Paris : Éditions L' Harmattan, 2021. ISBN 978-2-343-23005-4, s. 33-54 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené9.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. BRAXATORISOVÁ, Dominika. Marketingový mix priemyselného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2020. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce975.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. KRAJMEROVÁ, Miriama. Nákup a predaj konkrétneho podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2020. 70 s.
    kniha

    kniha

  5. VÁVRA, Peter. Nákupné zvyky slovenských domácnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2020. 68 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. KITA, Pavol - ŽAMBOCHOVÁ, Marta - KITA, Jaroslav. Spotrebiteľské správanie slovenských domácností v oblasti vybraných druhov potravín v kontexte spoločensky zodpovednej spotreby. Recenzenti: Viera Čihovská, Helena Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo UK, 2020. 195 s. [10,74 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4932-1. [Počet ex. : 10, z toho voľných 8, prezenčne 2]
  7. LESSASSY, Leopold et al. Le comportement du consommateur dans le domaine des produits alimentaires bio face au défi de la consommation responsable. Le cas de la Slovaquie et de la France. In ACTES. 26e conférence GREG-PGV. L’Europe est-elle la bonne échelle pour que les acteurs et les parties prenantes puissent relever les défis du futur? - Grenoble : Université Grenoble Alpes, 2020, p. 287-307. VEGA 1/0066/18, VEGA 1/0046/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené364.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol et al. Les attitudes des consommateurs slovaques en matière d` alimentation : des efforts pour un mode de vie plus sain. In Management & Gouvernance : Entreprises - Territoires - Sociétés. - Grenoble Cedex : Le Réseau des Pays du Groupe de Vysegrad. ISSN 2104-2438, 2020, nr. 23, p. 39-50 online. APVV 16-0232, VEGA 1/066/18.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené17.1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol et al. Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov so zreteľom na postoje k spotrebe zdravých potravín. Recenzenti: Miroslava Szarková, Zdeněk Szczyrba. 1. vydanie. Bratislava : Gupress, 2020. 231 s. [13,78 AH]. VEGA 1/0066/18. ISBN 978-80-904926-4-6. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  10. VESZPRÉMIOVÁ, Lilla. Marketingový mix vybraného podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2019. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.