Výsledky vyhľadávania
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 541.2 KB dostupné po prihlásení - KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan. Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 63-74. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 529.5 KB dostupné po prihlásení - KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 304.3 KB dostupné po prihlásení - UHRINEC, Marián. Možnosti vstupu značky KYMCO na slovenský motocyklový trh : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 99 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 886.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - ZDARILEK, Dominik. Brand Laddering a jeho využitie pri pozicionovaní značky Slovenská sporiteľna na slovenskom bankovom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 75 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení - LOJEK, Denis. Imidž vybranej značky a jej vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 48 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 180.6 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 948.9 KB verejne dostupné - ŠUBOVÁ, Martina Paula. Nákupné správanie žien na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 66 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 315.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
- BOCHNIČKOVÁ, Nikola. Hodnota značky vybraného influencera : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 68 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 276.4 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 838.7 KB verejne dostupné - DRAHOŠ, Ján. Budovanie hodnotovej ponuky pre zamestnancov v internom brandingu vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 90 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.9 MB z IP adresy EU po prihlásení