Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 206  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048776^"
  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. KORČOKOVÁ, Marína - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan. Empirical Research on the Impact of Consumer Reviews on Purchasing Behaviour: Insights for Strategic Marketing. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 63-74. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené529.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. UHRINEC, Marián. Možnosti vstupu značky KYMCO na slovenský motocyklový trh : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 99 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha886.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. ZDARILEK, Dominik. Brand Laddering a jeho využitie pri pozicionovaní značky Slovenská sporiteľna na slovenskom bankovom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 75 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. LOJEK, Denis. Imidž vybranej značky a jej vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 48 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180.6 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce948.9 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  7. ŠUBOVÁ, Martina Paula. Nákupné správanie žien na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha315.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
    článok

    článok

  9. BOCHNIČKOVÁ, Nikola. Hodnota značky vybraného influencera : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 68 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha276.4 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce838.7 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. DRAHOŠ, Ján. Budovanie hodnotovej ponuky pre zamestnancov v internom brandingu vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 90 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.