Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 375  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0049062^"
  1. SUROVÁ, Viktória. Špecifiká spotrebiteľského správania vo väzbe na vybranú produktovú kategóriu : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 65 s.
    kniha

    kniha

  2. SEEWALDOVÁ, Lívia. Nákupné správanie zákazníkov na potravinovom e-shope podľa vekových skupín : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 52 s.
    kniha

    kniha

  3. STAŠKO, Jakub. Faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie generácie Z v oblasti cestovného ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 53 s.
    kniha

    kniha

  4. TAKÁČ, Samuel. Využitie princípov persuázie v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 60 s.
    kniha

    kniha

  5. ZODLOVÁ, Slávka. Aplikačné možnosti influencer marketingu v podmienkach slovenského trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 56 s.
    kniha

    kniha

  6. CSENKEYOVÁ, Karolína. Vplyv digitálnej marketingovej komunikácie na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 77 s.
    kniha

    kniha

  7. SIVÁ, Michaela. Aplikácia vybraných fenoménov behaviorálnej ekonómie v marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 72 s.
    kniha

    kniha

  8. JEVČÁKOVÁ, Diana. Rozdiely vo vplyve názorových vodcov na nákupný rozhodovací proces vybraných generácií : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 59 s.
    kniha

    kniha

  9. IVANOVÁ, Romana. Využitie podcastov v marketingovej činnosti firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 51 s.
    kniha

    kniha

  10. ŠTRBA, Adam. Vplyv situačných faktorov na spotrebiteľské správanie generácie Z : bakalárska práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2023. 52 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.