Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 11  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0052863^"
  1. ORGONÁŠ, Jozef et al. Franchising in V 4 Countries. Reviewers: Peter Drábik, Michal Hanák. 1st Edition. Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2020. 248 s. [13,89 AH]. ISBN 978-80-906993-8-0.
  2. ORGONÁŠ, Jozef - ŠÉTAFFY, Jozef - RAK, Pavol. Kompendium franchisingu. Recenzovali: Lenka Turnerová, Richard Churý. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer, 2017. 184 s. [15,6 AH]. ISBN 978-80-7552-853-7. [Počet ex. : 10, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  3. ŠTENSOVÁ, Antónia. Doprava a zasielateľstvo : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 122 s. VEGA 1/4600/07. ISBN 978-80-225-2638-8. [Počet ex. : 11, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  4. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (1) : trh, obchod, tovar. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 316 s. VEGA 1/0478/03 Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ. ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  5. VIESTOVÁ, Kristína et al. Lexikón obchodu (2) : predajňa, obchodný podnik. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. 261 s. VEGA 1/0478/03 "Unifikácia terminológie obchodnovedných disciplín ako predpoklad harmonizácie ekonomickej terminológie v rámci integračných procesov v podmienkach príprav SR na vstup do EÚ". ISBN 80-225-2131-0. [Počet ex. : 6, z toho voľných 4, prezenčne 2]
  6. TURNEROVÁ, Lenka. Družstevnictví a jeho adaptabilita na nové podmínky trhu. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393, 1996, roč. 4, č. 1, s. 117-122.
    článok

    článok

  7. TURNEROVÁ, Lenka. Kooperace a jejich postavení na českém trhu. In Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM. ISBN 80-225-1372-5, s. 71-76.
    článok

    článok

  8. TURNEROVÁ, Lenka. Franšízink jako perspektivní forma kooperace. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 2000. ISSN 0572-3043, 2000, roč. 8, č. 1, s. 58-77.
    článok

    článok

  9. TURNEROVÁ, Lenka. Jak vybudovat fungující franšízinkový systém. In Moderní obchod : časopis pro úspěch v prodeji. - České a slovenské odborné nakladatelství ; Praha, 2000. ISSN 1210-4094, 2000, č. 7-8, s. 10-12.
    článok

    článok

  10. TURNEROVÁ, Lenka. Franchising jako metoda umožňující zefektivnění podnikatelského konceptu. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1999. ISSN 0013-3035, 1999, roč. 47, č. 5, s. 759-774.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.