Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0059399^"
  1. HRNČIAR, Miroslav. K STN ISO 29990 Vzdelávacie služby neformálneho vzdelávania a prípravy. Základné požiadavky na poskytovateľov služieb. In Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2011. ISSN 1335-5511, Október - december 2011, roč. 17, č. 4, s. 29.
    článok

    článok

  2. HRNČIAR, Miroslav. Rôzne prístupy určovania vyspelosti organizácie. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1, s. 131-135.
    článok

    článok

  3. HRNČIAR, Miroslav. Manažérstvo sťažností v sektore služieb - nevyužitá príležitosť? In Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231, 2008, roč. 16, č. 3, s. 29-32.
    článok

    článok

  4. HRNČIAR, Miroslav. Service level agreement - nástroj garancie kvality poskytovanej služby. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231, 2007, roč. 15, č. 2, s. 32-34.
    článok

    článok

  5. HRNČIAR, Miroslav. Informačná bezpečnosť a STN ISO/IEC 90003. In Normalizácia : odborný časopis pre technickú normalizáciu. - Bratislava : Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky, 2007. ISSN 1335-5511, apríl - jún 2007, roč. 13, č. 2, s. 2-6.
    článok

    článok

  6. HRNČIAR, Miroslav. Barometer kvality SR - výsledky "roku nula". In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2006. ISSN 1335-9231, 2006, roč. 14, č. 2, s. 42-43.
    článok

    článok

  7. HRNČIAR, Miroslav. The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609, 2004, roč. 7, č. 1, s. 61-66.
    článok

    článok

  8. FRIEDL, Thorsten - PÖLZ, Wolfgang - TÜCHLER, Robert. Nový procesný prístup vyžaduje tiež novú dokumentáciu. Prekl. Miroslav Hrnčiar. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231, 2004, roč. 12, č. 1, s.4-7.
    článok

    článok

  9. WAGNER, Karl - DÜRR, Walter. Strategická rozbuška. Integrácia Balanced Scorecard v manažérstve procesov. Preložil: Miroslav Hrnčiar. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 1, s. 4-7.
    článok

    článok

  10. ALBER, Sebastian. Manažérstvo procesov ako základ manažérstva kvality, životného prostredia a rizika. Prekl. Miroslav Hrnčiar. In Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231, 2003, roč. 11, č. 3, s. 4-8.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.