Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 14  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0066133^"
  1. DZUROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - MRÁZIKOVÁ, Martina. Ochrana spotrebiteľa ako súčasť aktívnej politiky štátu. In Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2012. ISBN 978-80-87500-20-0, s. 90-101.
    článok

    článok

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. [Ochrana spotrebiteľa]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 16, s. 624-625. Recenzia na: Ochrana spotrebiteľa / Mária Dzurová, Branislav Fridrich, Marína Korčoková, Martina Mráziková. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3180-1.
    článok

    článok

  3. DZUROVÁ, Mária et al. Ochrana spotrebiteľa. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 279 s. [17,505 AH]. ISBN 978-80-225-3180-1. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  4. MRÁZIKOVÁ, Martina. Spotrebiteľ v prostredí Európskej únie : dizertačná práca. Škol. Mária Dzurová. Bratislava, 2009. 178 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. MRÁZIKOVÁ, Martina. Spotrebiteľské práva v koncepte ochrany spotrebiteľa. In Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2, s. 72-77.
    článok

    článok

  6. MRÁZIKOVÁ, Martina. Rešpektovanie záujmov spotrebiteľa na európskej úrovni. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 306-311. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  7. MRÁZIKOVÁ, Martina. Spotrebiteľské využívanie internetu. In Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2, s. 70-73. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  8. MRÁZIKOVÁ, Martina. Spotrebiteľské povedomie v Európskej únii. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2008. ISSN 0323-262X, 2008, roč. 37, č. 3, s. 390-400.
    článok

    článok

  9. MRÁZIKOVÁ, Martina. Vzdelávanie spotrebiteľa v Európskej únii. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 274-278.
    článok

    článok

  10. DZUROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - MRÁZIKOVÁ, Martina. Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.