Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0068029^"
  1. Aplikácia princípov kruhovej ekonomiky na Slovensku : zborník vedeckých prác II z projektu VEGA 1/0705/19. Recenzenti: Alena Kusá, Martina Minárová, Ladislav Mura. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 195 s. ISBN 978-80-557-1920-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. VOKOUNOVÁ, Dana. Triedime odpad dostatočne? In Aplikácia princípov kruhovej ekonomiky na Slovensku : zborník vedeckých prác II z projektu VEGA 1/0705/19. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. ISBN 978-80-557-1920-7, s. 185-195 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  3. KUSÁ, Alena et al. ECO-ECO Recycling Models and Application of Their Principles into the Circular Economy. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Acta Polytechnica Hungarica : Journal of Applied Sciences. - Budapest : Budapest University of Technology and Economics. ISSN 1785-8860, 2020, vol. 17, no. 9, pp. 85-107 online. VEGA 1/0078/18.
    článok

    článok

  4. KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna - ČÁBYOVÁ, Ľudmila. Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 150-155.
    článok

    článok

  5. KORČOKOVÁ, Marína. Suverénny spotrebiteľ. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 107-120. VEGA 1/0339/18.
    článok

    článok

  6. FRANCOVÁ, Zuzana - ORGONÁŠ, Jozef. Distribúcia a logistika v teórii a praxi (vybrané problémy). In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 29-45. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  7. KUSÁ, Alena - PIATROV, Igor - GREŠKOVÁ, Petra. Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 14-31.
    článok

    článok

  8. LOYDLOVÁ, Miroslava. Možnosti etickej regulácie v reklame a ich uplatnenie v praxi. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku II : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2018. ISBN 978-80-557-1452-3, s. 149-161.
    článok

    článok

  9. VOKOUNOVÁ, Dana. Starostlivosť o zdravie a vnímanie staroby očami dvoch generácií. In Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16. - Banská Bystrica : Belianum, 2017. ISBN 978-80-557-1346-5, s. 203-210 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  10. KUSÁ, Alena - GREŠKOVÁ, Petra - PIATROV, Igor. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 64-73.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.