Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0068030^"
  1. VAVREČKA, Vladimír et al. The Propensity of SMEs Regarding the Usage of Technology Enabled Marketing Channels: Evidence from the Czech, Slovak and Hungarian SMEs. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Transformations in Business & Economics. - Vilnius : Kaunas Faculty. ISSN 2538-872X, 2021, vol. 20, no. 2, pp. 223-240 online.
    článok

    článok

  2. KUBOVICS, Michal - ZAUŠKOVÁ, Anna - ŠČEPKOVÁ, Simona. Perception of Data From the Ecological Activities of Companies Using Innovative Communication Tools. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X, 2021, vol. 12, no. 2, pp. 84-99.
    článok

    článok

  3. ZAUŠKOVÁ, Anna et al. Application of Artificial Neural Networks to Cost Factors Stimulating Innovation – The Case of Slovakia. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2020. ISSN 2585-7258, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 97-105.
    článok

    článok

  4. KUSÁ, Alena - ZAUŠKOVÁ, Anna - ČÁBYOVÁ, Ľudmila. Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions. In AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 150-155.
    článok

    článok

  5. ZAUŠKOVÁ, Anna - GRIB, Lukáš. Budovanie značky ekoinovácií s využitím nových foriem marketingovej komunikácie. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 141-148.
    článok

    článok

  6. MENDELOVÁ, Dáša - ZAUŠKOVÁ, Anna. Inovácie v slovenskej reklame. 1. vydanie. Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2015. 142 s. ISBN 978-80-8105-782-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. KITA, Pavol et al. Retail in territory. Reviewers: Anna Zaušková, Ondřej Slach. 1st ed. Ústí nad Labem : J. E. Purkyně University in Usti nad Labem, 2015. 102 s. [3,8 AH]. ISBN 978-80-7414-904-7.
  8. SIVIČEK, Tomáš et al. Služby - vybrané aspekty prodeje. Recenzent Anna Zaušková. 1. vyd. Ústí nad Labem : Fakulta sociálně ekonomická UJEP, 2013. CD-ROM [78 s., 3,50 AH]. ISBN 978-80-7414-649-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. ZAUŠKOVÁ, Anna - MADLEŇÁK, Adam. Princíp otvorenosti ako špecifický prejav globalizácie v priestore Európskej únie. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878, s. 831-837.
    článok

    článok

  10. ZAUŠKOVÁ, Anna - MADLEŇÁK, Adam - KUSÁ, Alena. Otvorené inovácie - nástroj zvyšovania inovačnej výkonnosti a inovatívnosti podnikateľských subjektov. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878, s. 982-991.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.