Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0069906^"
  1. PACÁK, Branislav. Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420, 2009, roč. 5, č. 7, s. 115-120.
    článok

    článok

  2. PACÁK, Branislav. Štatistické metódy v marketingu : dizertačná práca. Škol. Eva Sodomová. Bratislava, 2009. 185 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  3. PACÁK, Branislav. Regionálne porovnávanie úrovne príjmov pomocou korešpondenčnej analýzy. In Štatistické metódy v ekonómii so zameraním na sociálne analýzy : monografický zborník z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4586/07 v redakcii Viery Pacákovej. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2704-0, s. 195-208.
    článok

    článok

  4. SODOMOVÁ, Eva - VOJTKOVÁ, Mária - PACÁK, Branislav. Market research as a source of information about social situation. In Statistics in management of social and economic development : 14th ukrainian-polish-slovak scientific conference. - Odesa : PALMIRA, 2008, s. 21-27.
    článok

    článok

  5. PACÁK, Branislav. Viacrozmerné štatistické metódy v marketingovom výskume. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, December 2007, roč. 6, č. 4, s. 111-119.
    článok

    článok

  6. PACÁKOVÁ, Viera - STANKOVIČOVÁ, Iveta - PACÁK, Branislav. The Application of logistic regression in the financial sector. In A comparative analysis of the socio-economic consequences of transition processes in central and eastern european countries. Scientific seminar. A comparative analysis of the socio-economic consequences of transition processes in central and eastern european countries : proceedings of the 12th polish-slovak-ikrainian scientific seminar organized by the Department of Demography of the Cracow University of Economics. - Krakow : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006. ISBN 83-7252-328-2, s. 109-116.
    článok

    článok

  7. PACÁK, Branislav - SIVAŠOVÁ, Daniela. Metódy faktorovej analýzy v marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732, marec 2005, roč. 4, č. 1, s. 95-99.
    článok

    článok

  8. SODOMOVÁ, Eva - SIPKOVÁ, Ľubica - PACÁK, Branislav. Models of households' in the Slovak Republic. In Statistics in management of social and economic development : 11th ukrainian-polish-slovak scientific conference, October 20-22, 2004, Kyiv, Ukraine. - Kyiv : Kyiv National Economic University, Department of Statistics Faculty of Information Systems and Technologies, 2005, s. 81-91.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.