Výsledky vyhľadávania
- MALEGA, Peter et al. Increasing the Efficiency of Recovery and Finalization of Plastic Waste in a Company. - Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Environmental Studies. - Olsztyn : HARD Publishing Company. ISSN 2083-5906, 2024, vol. 33, no. 2, . pp. 1299-1307. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
- ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
- VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
- KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
- DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
- SRNOVÁ, Miriam. Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : SPIE Elektrovod, a. s. : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 98 s.
- KANTOROVÁ, Zuzana. Návrh koncepcie komunikačnej kampane na sociálnych sieťach : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 54 s.
- VARGOVÁ, Dominika. Spotrebiteľský obal ako prvok marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 64 s.