Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 546  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0070870^"
  1. MALEGA, Peter et al. Increasing the Efficiency of Recovery and Finalization of Plastic Waste in a Company. - Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Environmental Studies. - Olsztyn : HARD Publishing Company. ISSN 2083-5906, 2024, vol. 33, no. 2, . pp. 1299-1307. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23, KEGA 019TUKE-4/2022.
    článok

    článok

  2. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  3. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  4. VÁVRA, Michal. Kvalita bývania, intenzívnejšie vnímanie jej hodnoty spotrebiteľmi a konzekvencie pre spotrebiteľský marketing : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 198 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. DRÁBIK, Peter et al. Marketingová komunikácia a digitálne médiá : praktikum. Recenzenti: Miroslav Karlíček, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 130 s. [5,81 AH]. KEGA 029EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5100-7.
  6. KUCHTA, Martin - BALAŠČÁKOVÁ, Simona - DRÁBIK, Peter. Current Stage of the Particular Segment of Augumented Reality Mobile Applications. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 248-258. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  7. DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  8. SRNOVÁ, Miriam. Online marketingová komunikácia vybranej spoločnosti : SPIE Elektrovod, a. s. : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 98 s.
    kniha

    kniha

  9. KANTOROVÁ, Zuzana. Návrh koncepcie komunikačnej kampane na sociálnych sieťach : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 54 s.
    kniha

    kniha

  10. VARGOVÁ, Dominika. Spotrebiteľský obal ako prvok marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2023. 64 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.