Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0074231^"
  1. ROZIN, Alexander. Eventy ako súčasť marketingu veľtrhového centra : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2011. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. ROZIN, Alexander. Event marketing. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 123-130.
    článok

    článok

  3. ROZIN, Alexander. Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 439-441.
    článok

    článok

  4. ROZIN, Alexander. Zdroje rastu podniku a optimalizácia nákladov ako predpoklad udržateľného rastu. In Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9, s. 122-129.
    článok

    článok

  5. ROZIN, Alexander. [Vybrané predpoklady pre udržateľný rast podniku]. In Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9, s. 263-281.
    článok

    článok

  6. KITA, Pavol - ROZIN, Alexander. Súčasná spotreba a charakteristiky slovenského spotrebiteľa. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 6, s. 74-84. VEGA 1/4598/07. 1/4598/07, VEGA, Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy.
    článok

    článok

  7. ROZIN, Alexander. Marketingová komunikácia priemyselných podnikov na príklade zbrojárskych podnikov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0, s. 181-190.
    článok

    článok

  8. KITA, Jaroslav - ROZIN, Alexander - DAŇO, Ferdinand. Ľ adaptation des universités slovaques à un environnement international à ľ exemple de la Faculté de Commerce de ľ Université d´ Economie de Bratislava. In Sobre la cooperación y la formación tecnológica y profesional : VI Encuentro Europa-América latina : Chille 3.-8.11.2008. - Valparaíso : Universidad Tecnica Federico Santa Maria, 2008. VEGA 1/0228/08.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav et al. Les specifites de la formation en partenariat international dans le domaine de gestion. In Europe - Amérique latine sur la coopération et la formation technologique et professionnelle : V Recontre : 5-10 novembre 2006, Martinique, France. - Martinique : [Ministère éducation nationale], 2006.
    článok

    článok

  10. ROZIN, Alexander. Quo vadis výstavnícky priemysel. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864, 2003, roč. 1, č. 1, s. 30-31.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.