Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0001591 xpca^"
  1. HOJDIK, Vladimír - UHLIAR, Miroslav. Industrial Organization: An Assessment of Current Situation Within Slovak Advertising Sector. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 174-181. VEGA 1/0582/22.
    článok

    článok

  2. KONEČNÝ, Michal et al. Analysis of the Czech Advertising Market and Its Main Players. In International Conference on Entrepreneurial Competencies in a Changing World (ECCW 2021). SHS Web of Conferences. - Paris : Édition Diffusion Presse Sciences, 2022. ISSN 2261-2424, pp. [1-6] online. VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  3. HUTMANOVÁ, Nikoleta. Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí. In Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4858-8, s. 68-77 online. VEGA 1/0123/18.
    článok

    článok

  4. POTISKOVÁ, Ingrid. Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4568-6, s. 67-71 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. MIHALČOVÁ, Bohuslava - VISTÁNOVÁ, Anna. Reklama - fenomén komunikačného mixu. In Sociálne posolstvo Jána Pavla II. pre dnešný svet 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. - 22. marca 2013 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2013. ISBN 978-80-561-0030-1, s. 508-515.
    článok

    článok

  6. MIKLOŠÍK, Andrej. Vplyv striedania fáz hospodárskeho cyklu na správanie ekonomických subjektov v aplikácii na reklamný trh. In Krizové situace v česko-slovenském kontextu po roce 1989 : [konferencia Středoevropského centra misijních studií v spolupráci s Fakultou misijnej práce a tropického zdravotníctva VŠZSP sv. Alžbety, Bratislava, 14. 4. 2011]. - Praha : Středoevropské centrum misijních studií, 2011. ISBN 978-80-903986-4-1, s. 93-103. VEGA 1/0557/08.
    článok

    článok

  7. NEMEČKOVÁ, Soňa. Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 339-346.
    článok

    článok

  8. ZAUJECOVÁ, Dáša. Porovnávacia reklama v podmienkach slovenského reklamného trhu. In Zborník prác z medziuniverzitnej študentskej vedecko-odbornej a umeleckej konferencie FMK : v Trnave 10.12.2009. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-175-3, s. 343-346.
    článok

    článok

  9. LABSKÁ, Helena - LOYDLOVÁ, Miroslava. Reklama : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 82 s. ISBN 978-80-225-2719-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  10. HRUŠOVSKÁ, Dana. Analýza podpory predaja na slovenskom mediálnom trhu. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.