Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 202  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0001593 xcla^"
  1. LESÁKOVÁ, Dagmar. Mapovanie doktorandského vzdelávania v Európe. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 3, s. 4-15.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené235.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. GAVORA, Peter - WIEGEROVÁ, Adriana - DEMKANIN, Peter. Študijné sebapoňatie frekventantov doplnkového pedagogického štúdia a rozširujúceho štúdia na Univerzite Komenského. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 4-14.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené350 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. BLANÁR, František. Participácia absolventov vysokých škôl v aktivitách ďalšieho vzdelávania. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2024. ISSN 1335-5864, 2024, roč. 35, č. 2, s. 27-32.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené351.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. WIEGEROVÁ, Adriana. Duálne vzdelávanie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 6-10.
    článok

    článok

  5. TICHÝ, Miroslav. Kontinuálne vzdelávanie pedagogických zamestnancov. In Práce a Mzdy : bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2024. ISSN 1337-060X, 2024, roč. 19, č. 3, s. 62-65.
    článok

    článok

  6. KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť (2.): zušľachťovanie intelektuálnej mysle. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 4, s. 10-13.
    článok

    článok

  7. KOSTURKOVÁ, Martina. Kontrafaktové myslenie, celoživotné učenie sa a osobnosť. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 3, s. 12-15.
    článok

    článok

  8. WAHYU, Ariani, Dorothea. The Relationship among Goals, Learning Strategies, and Self-efficacy Beliefs. Structural Modeling Approach. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2023. ISSN 1339-9381, 2023, vol. 15, no. 1, s. [1-17].
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF545.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. ŠTEFKOVÁ, Gabriela. Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní. In Logos Polytechnikos. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2023. ISSN 2464-7551, 2023, roč. 14, č. 1, s. 39-47.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené788 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. VANKOVÁ, Katarína. Škola v prírode a výhody zážitkového učenia. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 4, s. 20-23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.