Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 27  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0002215 xcla^"
  1. KRAMÁROVÁ, Helena. Aké trendy v cestovaní nás čakajú? In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2022. ISSN 1337-0545, 2022, roč. 16, č. zima, s. 22-26.
    článok

    článok

  2. KUKANJA, Marko - GOMEZELJ OMERZEL, Doris - BUKOVEC, Boris. A restaurant quality model based on marketing factors. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609, 2017, roč. 20, č. 1, pp. 157-171.
    článok

    článok

  3. Vzťah so zákazníkom je vecou rozumu aj emócií. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2017. ISSN 1337-9798, 2017, roč. 9, č. Apríl-máj, s. 18-19.
    článok

    článok

  4. TIMORACKÝ, Marian. Zákazník odmieta byť piatym kolesom na voze. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798, 2016, roč. 8, č. September-Október, s. 24-25.
    článok

    článok

  5. PALEVIČIUS, Vytautas. Research on the demand for parking lots of shopping centres. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2016. ISSN 1212-3609, 2016, roč. 19, č. 3, s. 173-194.
    článok

    článok

  6. BOŽÍKOVÁ, Alica - VAŇOVÁ, Anna. Marketing sociálnych služieb. In Sociálna ekonomika a vzdelávanie : zborník vedeckých štúdií : [medzinárodný vedecký workshop, 21. november 2013, Banská Bystrica]. - Banská Bystrica : Belianum, 2014. ISBN 978-80-557-0623-8, s. [1-14] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. MIŠÍK, Martin. Ako predať drahšie služby? In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2014. ISSN 1339-2433, 2014, roč. 6, č. 8, s. 56.
    článok

    článok

  8. KOSHCHEEV, Andrey. Je nutné si zvykat na špatnou kvalitu IT? In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2012. ISSN 0026-8720, Srpen 2012, roč. 47, č. 8, s. 40-41.
    článok

    článok

  9. ŽIŽKA, Miroslav. Služby v kontextu podnikatelského prostředí České republiky. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2012. ISSN 1212-3609, 2012, roč. 15, č. 4, s. 97-109.
    článok

    článok

  10. MADZÍK, Peter. Problémy rozhodovania v znalostnom manažmente - sektor služieb. In Ekonomika a manažment podnikov 2011 : [zborník] z medzinárodnej vedeckej konferencie : 4. - 5. októbra 2011, Zvolen. - Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2011. ISBN 978-80-228-2284-8, s. 139-144.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.