Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 82  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0004021 xpca^"
  1. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel - ZÁBOJNÍK, Stanislav. The Value of Reverse Knowledge Transfer: Case of Austrian Bank in Slovakia. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Journal of Eastern European and Central Asian Research. - Saint-Louis : IEECA ̶ Istitute of Eastern Europe and Central Asia. ISSN 2328-8272, 2023, vol. 10, no. 5, pp. 764–772. VEGA 1/0270/22.
    článok

    článok

  3. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113, pp. 55-66 online. KEGA 003EU-4/2022.
    článok

    článok

  4. KRAJČÍK, Daniel. The Born Global Phenomenon - Case Study from Slovakia. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022. ISBN 978-80-245-2455-9, p. 28.
    článok

    článok

  5. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Manažment medzinárodného podnikania. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Anna Lašáková, Štefan Žák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 336 s. [22,28 AH]. VEGA 1/0270/22. ISBN 978-80-225-4960-8. [Počet ex. : 22, z toho voľných 8, prezenčne 12]
  6. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Stratégia medzinárodného podnikania. Recenzenti: Dagmar Cagáňová, Otília Zorkóciová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 327 s. [18,93 AH]. VEGA 1/0777/20. ISBN 978-80-225-4898-4. [Počet ex. : 22, z toho voľných 8, prezenčne 13]
  7. FERENČÍKOVÁ, Soňa - KRAJČÍK, Daniel. Can the West Learn from the East: YES-NO? ZU-NO! Case Study on Reverse Knowledge Transfer. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Book of Abstracts of 21st International Joint Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4817-5, pp. 14 online.
    článok

    článok

  8. ZÁBOJNÍK, Stanislav - ČIDEROVÁ, Denisa - KRAJČÍK, Daniel. Competitiveness in International Business : Challenges for the EU Economies. Reviewers: Peter Staněk, Saleh Mothana Obadi. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2020. 272 s. [12,3 AH]. VEGA 1/0777/20 (2020-2022). ISBN 978-80-7676-006-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Thoughts on Measuring Reverse Knowledge Transfer Contribution. In Perspectives in Measurement, Modeling and Interpretation. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu, 2020. ISBN 978-80-89306-54-1, s. 126-140 online.
    článok

    článok

  10. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing. Recenzenti: Nora Farkašová, Daniel Krajčík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 309 s. [20,34 AH]. ISBN 978-80-225-4332-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 3, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.