Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005762 xpca^"
  1. SZARKOVÁ, Miroslava. Reputačný kapitál a marketingová komunikácia podnikov v personálnej politike podnikov v priemyselnej revolúcii 4.0. Recenzenti: Jozef Králik, Pavol Kita. 1. vydanie. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020. 99 s. [4,45 AH]. VEGA 1/0309/18. ISBN 978-80-7556-063-6.
  2. AUGUSTÍN, Michael. Orgie lobizmu v Británii. In Pravda. - Bratislava : OurMedia SR. ISSN 1335-4051, 13. septembra 2016, roč. 26, č. 212, s. 29. Dostupné na : <https://nazory.pravda.sk/analyzy-a-postrehy/clanok/404753-orgie-lobizmu-v-britanii/>
    článok

    článok

  3. VONGREJ, Marián. Regulácia lobingu v podmienkach Európskej únie. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2011. ISSN 1336-1732, December 2011, roč. 4, č. 4, s. 98-108. ITMS 26240120032. 26240120032, ITMS, Vytvorenie excelentného pracoviska ekonomického výskumu pre riešenie civilizačných výziev v 21. storočí.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej. Získavanie a transformácia znalostí od kľúčových rozhodovateľov. In Manažmentznalostí.eu : smerom k inovačnej excelentnosti [elektronický zdroj]. - Bratislava : Ekonomikcá univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta, 2011, s. [1-2].
    článok

    článok

  5. ČAPLÁNOVÁ, Anetta et al. Teória verejnej voľby. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 283 s. [17,257 AH]. KEGA 3/7336/09. ISBN 978-80-225-3325-6. [Počet ex. : 31, z toho voľných 27, prezenčne 4]
  6. FILO, Peter. Multilaterálna marketingová komunikácia v projektoch. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 217-225.
    článok

    článok

  7. MALÍK, Marek - SILNÁ, Zuzana. Rozhodovacie procesy a presadzovanie národných záujmov v Európskej únii. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 114 s. [7,475 AH]. ISBN 978-80-225-3022-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  8. MALÍK, Marek. Poľsko ako prvá krajina Európskej únie so zákonom o lobingu. In Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : 5. ročník. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. ISBN 978-80-7318-812-2.
    článok

    článok

  9. MALÍK, Marek. Nové iniciatívy a perspektívy lobingu v EÚ. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5, s. 169-174.
    článok

    článok

  10. RIZEKOVÁ, Iveta. Špecifiká manažérskej komunikácie. In Vedecké semináre 2007 : zborník prác z vedeckých seminárov 2.3. a 10.9.2007 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2607-4, s. 97-101.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.