Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 20  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005840 xpca^"
  1. STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Informatization and Technological Trends Within Shopper Marketing Area. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2021 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4910-3, s. 32-38 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  2. STANKOVÁ, Monika. Súčasné trendy v Shopper marketingu a ich vplyv na nákupné správanie Generácie Z. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4507-5, s. 222-234.
    článok

    článok

  3. MAJTÁN, Štefan - ŠLOSÁR, Róbert - HOJDIK, Vladimír. Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4422-1, s. 714-721 CD-ROM. VEGA 1/0546/15.
    článok

    článok

  4. KRESCANKOVÁ, Michaela. Marketing seniorov : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2015. 149 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  5. LESÁKOVÁ, Dagmar. Attributes of Satisfaction with Foodshops among Older Shoppers. In Annals of Marketing Management & Economics. - Warsaw : Warsaw University of Life Sciences Press. ISSN 2543-8840, 2015, vol. 1, no. 1, pp. 65-75. VEGA 1/0224/15. 1/0224/15, VEGA, Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav et al. Nákup a predaj - praktikum. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 160 s. [6,34 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4170-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  7. RICHNÁK, Patrik. Organizácia nákupu v podniku ako zdroj konkurenčnej výhody na trhu. In MMK 2015. Mezinárodní vědecká konference. MMK 2015 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník VI. : 14. - 18. prosince 2015 Hradec Králové, Česká republika : certifikovaná vědecká konference No. 2259661528. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISBN 978-80-87952-12-2, s. 23-30 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. PÁSTOR, Rudolf. Hodnotový reťazec módneho dizajnu v Bratislavskom regióne. In Krenar. vedecká korešpondenčná konferencia. Krenar: Korešpondenčná konferencia : kultúrne a kreatívne odvetvia na lokálnej, regionálnej a národnej úrovni: zborník príspevkov z vedeckej konferencie: Nitra, 30.11.2014. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2014. ISBN 978-80-552-1282-1, s. [1-9] [CD-ROM]. APVV-0101-10.
    článok

    článok

  9. KRESCANKOVÁ, Michaela. Factors which facilitate seniors' shopping in selected retail stores. In Marketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 137-151. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  10. Riešené projekty - terminologické a odborné problémy. Odborný workshop. Riešené projekty - terminologické a odborné problémy : elektronický zborník abstraktov z odborného workshopu : [3. 7. 2013, Košice, Slovensko]. Košice : Katedra marketingu a obchodu PHF EU, 2013. online [28 s., 1,4 AH]. ISBN 978-80-225-3660-8.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.