Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0005850 xpca^"
  1. KONEČNÝ, Michal - VILÁGI, Róbert - POLLÁK, František. Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 290-300 online.
    článok

    článok

  2. OLEXOVÁ, Cecília. Aby mala prezentácia úspech... In Personálny a mzdový poradca podnikateľa. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1335-1508, 2020, roč. 25, č. 8, s.130-132.
    článok

    článok

  3. DORČÁK, Peter et al. Reputation Management, Selected Assessment and Measurement Tools Theoretical Overview. In International journal of business administration and management research. - Dubai : Research Plus Journals, 2017. ISSN 2412-4346, 2017, vol. 3 no. 4, pp. 1-4 online.
    článok

    článok

  4. UHLIAR, Miroslav. Význam marketingovej prezentácie začínajúcich malých a stredných podnikov prostredníctvom sociálnych médií. In Trendy v podnikání 2016. Mezinárodní vědecká konference. Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016. ISBN 978-80-261-0648-7, [S. 1-7] CD-ROM. KEGA 042EU-4/2014.
    článok

    článok

  5. BORGUĽA, Matúš - MIKLOŠÍK, Andrej. Interaktívne firemné prezentácie a katalógy na mobilných platformách. In Ikaros : elektronický časopis o informační společnosti. - [Praha] : Ikaros, 2013. ISSN 1212-5075, 2013, roč. 17, č. 3, s. 1-6 online. Dostupné na : <http://www.ikaros.cz/interaktivne-firemne-prezentacie-a-katalogy-na-mobilnych-platformach>
    článok

    článok

  6. BORGUĽA, Matúš - MIKLOŠÍK, Andrej. Interaktívne firemné prezentácie a katalógy na mobilných platformách II. In Ikaros : elektronický časopis o informační společnosti. - [Praha] : Ikaros, 2013. ISSN 1212-5075, 2013, roč. 17, č. 4, [s. 1-4], [online]. VEGA 1/0418/1, VEGA 1/0047/11. Dostupné na : <http://www.ikaros.cz/interaktivne-firemne-prezentacie-a-katalogy-na-mobilnych-platformach-2> 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  7. BUJDOŠOVÁ, Alexandra - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Vnímanie marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 34-41 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. SZIVÓSOVÁ, Mária. Smerovanie a najnovšie trendy multimediálnych prezentácií. In Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : recenzovaný zborník [príspevkov] : II. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 7. november 2012, [virtuálne EU Bratislava]. - [Bratislava] : [Vydavateľstvo EKONÓM], [2012]. ISBN 978-80-225-3553-3, s. 66-76.
    článok

    článok

  9. MAJTÁN, Štefan - NEMEČKOVÁ, Soňa - ŠTETKA, Peter. Komparácia využívania sociálnych médií ako nástroja marketingovej komunikácie v SR a vo vybraných krajinách. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 185-189.
    článok

    článok

  10. ROMANOVÁ, Anita. Informačné a komunikačné technológie a ich využívanie pri prezentovaní firiem a regiónov : študijný materiál pre projekt Využívanie informačných technológií a databázových systémov ako nástroja riadenia vo vidieckom priestore : (učebné textové skriptá, učebné texty, praktické riešenia a príklady). [Dudince], 2011. 30 s. [0,623 AH].

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.