Výsledky vyhľadávania
- CHMIELOVÁ DALAJKOVÁ, Iveta. Etika a hodnoty v organizacích. 1. vydání. Praha : Wolters Kluwer, 2023. 219 s. ISBN 978-80-7676-821-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- BRUNI, Luigino. Hľadanie hodnôt : desať slov pre život a podnikanie. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo Nové mesto, 2023. 109 s. ISBN 978-80-89621-73-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia. Komparatívna analýza korporátnej identity vybraných TNK so zastúpením v Slovenskej republike : dizertačná práca. Školiteľ: Katarína Brocková. Bratislava, 2019. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 4 MB verejne dostupné - Small, Medium, Strong : Trends in SME Performance and Business Condition. Paris : OECD, 2017. 118 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/industry-and-services/small-medium-strong-trends-in-sme-performance-and-business-conditions_9789264275683-en> ISBN 978-92-64-27567-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ALVESSON, Mats - SPICER, André. The stupidity paradox : the power and pitfalls of functional stupidity at work. London : Profile Books, 2016. 276 s. ISBN 978-1-78125-541-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- WACH, Krzysztof. Entrepreneurship in the European Union : workbook for students. Cracow : Cracow University of Economics, 2015. 93 s. ISBN 978-83-65262-02-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- GERŠLOVÁ, Jana. Dějiny moderního podnikání. 1. vydání. [Praha] : Professional Publishing, 2012. 224 s. ISBN 978-80-7431-080-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- STÝBLO, Jiří. Management podniku světové třídy. 1. vydání. Praha : Professional Publishing, 2010. 147 s. ISBN 978-80-7431-033-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Co by tomu řekl Johann Becher? : (kulatý stůl k dějinám podnikání). Editor: Jana Geršlová. Praha : Professional Publishing, 2010. 82 s. ISBN 978-80-7431-014-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SCHEIN, Edgar H. The corporate culture survival guide. new and revised ed. San Francisco : Jossey-Bass A Wiley Imprint, 2009. 240 s. ISBN 978-0-470-29371-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]