Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0006980 xkni^"
  1. Economy, Society, and Public Policy. New York : Oxford University Press, 2019. 614 s. ISBN 978-0-19-884984-1. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  2. HOLMAN, Robert. Makroekonomie : středně pokročilý kurz. 3. vydání. Praha : C.H.Beck, 2018. 455 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-541-1. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. Greece. Volume 2016/5. March 2016. Paris : OECD, 2016. 135 s. OECD economic surveys. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/economics/oecd-economic-surveys-greece-2016_eco_surveys-grc-2016-en> ISBN 978-92-64-25100-7. ISSN 1995-3224. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. KUĽKOV, Viktor Michajlovič - TENJAKOV, Ivan Michajlovič. Makroekonomika : učebnik i praktikum dlja akademičeskogo bakalavrijata. Moskva : JURAJT, 2014. 374 s. Serija: Bakalavr. Akademičeskij kurs. ISBN 978-5-9916-3844-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. MARYGANOVA, Jelena Aleksandrovna - ŠAPIRO, Sergej Aleksandrovič. Makroekonomika : ekspress-kurs : učebnoje posobije. Moskva : KNORUS, 2014. 295 s. Bakalavrijat. ISBN 978-5-406-04023-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. Makroekonomika : sbornik zadač i upražnenij : praktičeskoje posobije. Moskva : JURAJT, 2014. 154 s. Serija: Učebniki. ISBN 978-5-9916-3483-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. KLEINMAN, George. Trading commodities and financial futures : a step-by-step guide to mastering the markets. 4th ed. Upper Saddle River : FT Press/ Pearson Education, 2013. xiii, 252 s. ISBN 978-0-13-336748-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. FREIRE RUBIO, María Teresa - NEIRA, Miguel Ángel Alonso - ROCA, Miguel González-Blanch. Introducción a la macroeconomía: teoría y práctica. Madrid : ESIC, 2013. 122 s. ISBN 978-84-7356-887-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  9. REHEIS, Markus. Internationale Marketeintrittsstrategien - der Einfluss der Markenstärke : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2011. 143 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  10. GILLMAN, Max. Advanced modern macroeconomics : analysis and applications. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2011. xvi, 604 s. ISBN 978-0-273-72652-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.