Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 12  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0006981 xpca^"
  1. SZOMOLÁNYI, Karol - LUKÁČIK, Martin - LUKÁČIKOVÁ, Adriana. Rockets and Feathers Effect in Slovak Gasoline and Diesel Markets. In MME 2019: Mathematical Methods in Economics. International Conference. MME 2019: Mathematical Methods in Economics : Proceedings of the 37th International Conference, September 11–13, 2019, (České Budějovice, Czech Republic). - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2019. ISBN 978-80-7394-760-6, s. 303-307 online. VEGA 1/0294/18.
    článok

    článok

  2. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Opatrenia pre bezpečnosť výrobkov a dohľad nad trhom. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2, s. 295-305, CD-ROM.
    článok

    článok

  3. KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Požiadavky na stavebné výrobky a ich posudzovanie na vnútornom trhu. Bratislava, [2013]. [20 s.].
  4. KRISTOVÁ, Ľudmila - KOŠÚTOVÁ, Tatiana. Právne dokumenty na vnútornom regulovanom trhu výrobkov. Bratislava, [2013]. [20 s.].
  5. KOLLÁR, Vojtech - KOŠÚTOVÁ, Tatiana - KRISTOVÁ, Ľudmila. Regulovaný trh výrobkov. Recenzenti: Milan Piatrik, Marta Karkalíková. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. 188 s. [10,22 AH]. ISBN 978-80-225-3526-7. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  6. KRISTOVÁ, Ľudmila - KOLLÁR, Vojtech. Dohľad nad trhom. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 341-347.
    článok

    článok

  7. VASIĽOVÁ, Mária. Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 131-144.
    článok

    článok

  8. MLÁKAY, Jozef. Produkt a konkurencia. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 142 s. ISBN 978-80-225-2819-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  9. VAJSOCHROVÁ, Zora. Marketing na novom trhu. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 111-115.
    článok

    článok

  10. JURGA, Rastislav. Akumulácia kapitálu a ekonomický rast. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2007. ISSN 1335-9746, 2007, roč. 6, č. 12, s. 31-43.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.