Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 112  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0008478 xpca^"
  1. BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie. Recenzenti: Peter Knapik, Zuzana Silná. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2019. 304 s. [27,62 AH]. Economics. VEGA 1/0897/20, VEGA 1/0777/20. ISBN 978-80-89710-51-5. [Počet ex. : 32, z toho voľných 25, prezenčne 2]
  2. ŠKORVAGOVÁ, Simona et al. Postoj k zodpovednému podnikaniu firiem v kakaovom priemysle. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 197-208 CD-ROM.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené144 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. ŠKORVAGOVÁ, Simona. [International marketing- theory, practises and new trends]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 248-251. Recenzia na: International marketing- theory, practises and new trends / Král, P. ; Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené3.6 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. ŠKORVAGOVÁ, Simona. [International marketing - theory, practices and new trends]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 0013-3035, 2017, roč. 65, č. 8, s. 780-783. Recenzia na: International marketing - theory, practices and new trends / Král, P. ; Machková, H. Lhotáková, M. Cook G. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016. - ISBN 978-80-245-2152-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.5 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. ŠKORVAGOVÁ, Simona - DRIENIKOVÁ, Kristína. Socioeconomic Aspects of the EU Competitiveness. - Registrovaný: Scopus. In Actual Problems of Economics. - Kiev : National Academy of Management, 2016. ISSN 1993-6788, 2016, no. 6, pp. 55-66.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.3 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing. Recenzenti: Nora Farkašová, Daniel Krajčík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 309 s. [20,34 AH]. ISBN 978-80-225-4332-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 4]
  7. ŠKORVAGOVÁ, Simona - MAJERSKÁ, Michaela. Význam a efektívnosť iniciatív proti deforestácii Amazonského pralesa. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 133-144 CD-ROM.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené805.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Procesný a inovačný model internacionalizácie: Možnosti aplikácie pre malé a stredné firmy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 252-265. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF227 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  9. ŠKORVAGOVÁ, Simona. [Medznárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035, 2015, roč. 63, č. 8, s. 874-876. Recenzia na: Medznárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe / Machková, H. - Praha : Grada Publishing, 2015. - ISBN 978-80-247-5366-9.
    článok

    článok

  10. ŠKORVAGOVÁ, Simona. Internacionalizácia ako strategické riešenie zvyšovania konkurencieschopnosti európskych malých a stredných podnikov. In Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku) : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA 1/0391/13. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2015. ISBN 978-80-225-4206-7, s. 81-88 CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF145.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.