Výsledky vyhľadávania
- BALÁŽ, Peter et al. Medzinárodné podnikanie. Recenzenti: Peter Knapik, Zuzana Silná. 1. vydanie. Bratislava : Sprint 2, 2019. 304 s. [27,62 AH]. Economics. VEGA 1/0897/20, VEGA 1/0777/20. ISBN 978-80-89710-51-5. [Počet ex. : 32, z toho voľných 21, prezenčne 2]
- ŠKORVAGOVÁ, Simona et al. Postoj k zodpovednému podnikaniu firiem v kakaovom priemysle. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 197-208 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 144 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠKORVAGOVÁ, Simona. [International marketing - theory, practices and new trends]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 0013-3035, 2017, roč. 65, č. 8, s. 780-783. Recenzia na: International marketing - theory, practices and new trends / Král, P. ; Machková, H. Lhotáková, M. Cook G. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016. - ISBN 978-80-245-2152-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠKORVAGOVÁ, Simona. [International marketing- theory, practises and new trends]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493, 2017, roč. 10, č. 38, s. 248-251. Recenzia na: International marketing- theory, practises and new trends / Král, P. ; Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠKORVAGOVÁ, Simona - DRIENIKOVÁ, Kristína. Socioeconomic Aspects of the EU Competitiveness. - Registrovaný: Scopus. In Actual Problems of Economics. - Kiev : National Academy of Management, 2016. ISSN 1993-6788, 2016, no. 6, pp. 55-66.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 6.3 MB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠKORVAGOVÁ, Simona - MAJERSKÁ, Michaela. Význam a efektívnosť iniciatív proti deforestácii Amazonského pralesa. In Študentská vedecká a odborná činnosť Obchodnej fakulty 2016 : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4260-9, s. 133-144 CD-ROM.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 805.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing. Recenzenti: Nora Farkašová, Daniel Krajčík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 309 s. [20,34 AH]. ISBN 978-80-225-4332-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 6, prezenčne 4]
- ŠKORVAGOVÁ, Simona. Procesný a inovačný model internacionalizácie: Možnosti aplikácie pre malé a stredné firmy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 30, s. 252-265. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 227 KB verejne dostupné - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Internacionalizácia ako strategické riešenie zvyšovania konkurencieschopnosti európskych malých a stredných podnikov. In Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku) : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA 1/0391/13. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2015. ISBN 978-80-225-4206-7, s. 81-88 CD-ROM. VEGA 1/0391/13. 1/0391/13, VEGA, Význam tretích krajín pre strategické rozvojové zámery EÚ v pokrízovom období (s implikáciami pre slovenskú ekonomiku).
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 145.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení - ŠKORVAGOVÁ, Simona. [Medznárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe]. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISSN 0013-3035, 2015, roč. 63, č. 8, s. 874-876. Recenzia na: Medznárodní marketing. Strategické trendy a příklady z praxe / Machková, H. - Praha : Grada Publishing, 2015. - ISBN 978-80-247-5366-9.