Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009330 xpca^"
  1. MORAVČÍKOVÁ, Elena - HYRÁNEK, Eduard. Evaluation of the Sugar Companies in the Czech Republic. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 255-259. VEGA 1/0359/23.
    článok

    článok

  2. MORAVČÍKOVÁ, Elena. Analýza pozície českých cukrovarov. In International Scientific Conference COMPETITION. International Scientific Conference COMPETITION : Proceedings of the 15h International Scientific Conference, 18th - 19th May 2023, Jihlava, Czech Republic. - Jihlava : College of Polytechnics Jihlava, 2023. ISBN 978-80-88064-71-8. ISSN 2788-0605 (online; pdf), pp. 148-157.
    článok

    článok

  3. LUKÁČ, Jozef. Analýza daňových aspektov finančného riadenia cukrovarníckych podnikov na Slovensku. - Registrovaný: Scopus. In Listy cukrovarnické a řepařské : časopis pro obor cukrovka-cukr-líh. - Praha : VUC Praha. ISSN 1210-3306, 2023, roč. 139, č. 2, s. 70-75.
    článok

    článok

  4. DVOŘÁK, Marek et al. České a slovenské cukrovarnické společnosti v procesu transformace evropského trhu s cukrem. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Listy cukrovarnické a řepařské : časopis pro obor cukrovka-cukr-líh. - Praha : VUC Praha. ISSN 1210-3306, 2023, roč. 139, no. 5-6, s. 208-214.
    článok

    článok

  5. MORAVČÍKOVÁ, Elena. Hodnotenie finančného zdravia cukrovarov v SR. In Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019. ISBN 978-80-225-4680-5, s. 404-407 online.
    článok

    článok

  6. ŠPILOVÁ, Martina. Cukrovarníctvo v súčasných podmienkach. - Registrovaný: Web of Science. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5, s. 452-455.
    článok

    článok

  7. ŠPILOVÁ, Martina. Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve. In Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.