Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009367 xpca^"
  1. CSIKÓSOVÁ, Adriana et al. Providing Sustainable Development to Mining Enterprises through the Value Management. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2022, vol. 25, no. 2, pp. 108-121. VEGA 1/0363/20.
    článok

    článok

  2. POLEDNÁKOVÁ, Anna. High-Tech Start-Up and Valuation Methods. In Financial Management of Firms and Financial Institutions. International Scientific Conference. Financial Management of Firms and Financial Institutions : 12th International Scientific Conference. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2019. ISBN 978-80-248-4344-5. ISSN 2336-162X, pp. 176-182 online. VEGA 1/0007/19.
    článok

    článok

  3. HUDEC, Martin. Innovation as an Effective Instrument for Assuring Performance, Competitiveness and Higher Economic Efficiency of an Enterprise. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 1, s. 7-14.
    článok

    článok

  4. LACKO, Roman - HURNÝ, František - HERBRIK, Gabriel. Implementácia VBM ako predpoklad zvyšovania hodnoty podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746, 2017, roč. 16, č. 2, s. 115-122.
    článok

    článok

  5. JANISOVÁ, Marianna - JÁNOŠOVÁ, Zuzana. Riadenie hodnoty podniku a moderné metódy hodnotenia finančnej výkonnosti podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-10.
    článok

    článok

  6. RICHTEROVÁ, Kornélia. Nástroje budovania vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 136-146.
    článok

    článok

  7. ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahový marketing vo franchisingových reťazcoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 147-151.
    článok

    článok

  8. PORVAZNÍK, Ján. Ohodnocovanie manažérskej kompetentnosti. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 76-81.
    článok

    článok

  9. Manažment hodnoty podniku 2008. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažment hodnoty podniku 2008 : the III-nd international scientific conference : (zborník anotácií vedeckých príspevkov). Zostavila: Anna Harumová. Bratislava : Slovenská komora znalcov : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva : Fakulta masmédií Bratislavskej vysokej školy práva, 2008. 44 s. ISBN 978-80-969320-4-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. SERINA, Pavol. Hodnotová analýza - strategická výhoda. In Acta oeconomica Cassoviensia no 10. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2200-7, s. 167-175.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.