Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009367 xpca^"
  1. CSIKÓSOVÁ, Adriana et al. Providing Sustainable Development to Mining Enterprises through the Value Management. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Polish Journal of Management Studies. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452, 2022, vol. 25, no. 2, pp. 108-121. VEGA 1/0363/20.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF512.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. POLEDNÁKOVÁ, Anna. High-Tech Start-Up and Valuation Methods. In Financial Management of Firms and Financial Institutions. International Scientific Conference. Financial Management of Firms and Financial Institutions : 12th International Scientific Conference. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2019. ISBN 978-80-248-4344-5. ISSN 2336-162X, pp. 176-182 online. VEGA 1/0007/19.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené148.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. HUDEC, Martin. Innovation as an Effective Instrument for Assuring Performance, Competitiveness and Higher Economic Efficiency of an Enterprise. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2018. ISSN 1335-9746, 2018, roč. 17, č. 1, s. 7-14.
    článok

    článok

  4. LACKO, Roman - HURNÝ, František - HERBRIK, Gabriel. Implementácia VBM ako predpoklad zvyšovania hodnoty podniku. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2017. ISSN 1335-9746, 2017, roč. 16, č. 2, s. 115-122.
    článok

    článok

  5. JANISOVÁ, Marianna - JÁNOŠOVÁ, Zuzana. Riadenie hodnoty podniku a moderné metódy hodnotenia finančnej výkonnosti podnikov. In Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2, s. 1-10.
    článok

    článok

  6. PORVAZNÍK, Ján. Ohodnocovanie manažérskej kompetentnosti. In Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 1. a 2. októbra 2009 v Bratislave. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. ISBN 978-80-969320-9-2, s. 76-81.
    článok

    článok

  7. RICHTEROVÁ, Kornélia. Nástroje budovania vzťahov so zákazníkmi. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 136-146.
    článok

    článok

  8. ŠTENSOVÁ, Antónia. Vzťahový marketing vo franchisingových reťazcoch. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 147-151.
    článok

    článok

  9. Manažment hodnoty podniku 2008. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažment hodnoty podniku 2008 : the III-nd international scientific conference : (zborník anotácií vedeckých príspevkov). Zostavila: Anna Harumová. Bratislava : Slovenská komora znalcov : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva : Fakulta masmédií Bratislavskej vysokej školy práva, 2008. 44 s. ISBN 978-80-969320-4-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. SERINA, Pavol. Hodnotová analýza - strategická výhoda. In Acta oeconomica Cassoviensia no 10. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006. ISBN 80-225-2200-7, s. 167-175.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.