Výsledky vyhľadávania
- Naším cieľom je tisícka obchodov. In TaPmag : tovar & predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2022. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 63, (2022.
- DUDEK, Martin. Ponuky na mieru musia stáť na dôvere. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2019. ISSN 1337-9798, 2019, roč. 11, č. Jar/Spring, s. 57.
- PONIŠČIAKOVÁ, Oľga. Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy. In Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále. - Žilina : Poradca, 2018. ISSN 1337-060X, 2018, roč. 13, č. 2, s. 82-83.
- KOTORA, Bohumír. Jak "logisticky" pochopit zákazníka. In Logistika. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957, 2017, roč. 23, č. 1-2, s. 44-46.
- Vzťah so zákazníkom je vecou rozumu aj emócií. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2017. ISSN 1337-9798, 2017, roč. 9, č. Apríl-máj, s. 18-19.
- LORINCOVÁ, Tatiana - TOMKOVÁ, Anna. Comparison of the potential to work with customer in the context of selected socio-demographic indicators. In Journal of management and business : research and practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2017. ISSN 1338-0494, 2017, vol. 9, no. 1, s. 19-26.
- DANIŠOVÁ, Marcela. Toto by ste mali vedieť, než sa pustíte do influencer marketingu. In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433, 2017, roč. 9, č. 8, s. 64-66.
- ÜBERWIMMER, Margarethe - FÜREDER, Robert - ROINTIGER, Christina. Creating value for the customer with industrial services: Selling industrial services is not a matter of price. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 3, s. 2-16.
- ZÁVADSKÝ, Ján - ŠATANOVÁ, Anna - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Public relations management in the Internet environment. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 124-127.
- DRAHOŠOVÁ, Martina - BALCO, Peter. Online marketing: anatómia vstupných stránok (landing pages). In Zisk manažment. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433, 2016, roč. 8, č. 8, s. 64-66.