Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 160  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0009569 xpca^"
  1. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management and Its Usage in Industry 4.0 Business Environment. In Výrobný a logistický manažment v ére technologickej revolúcie Industry 4.0 : recenzovaný monografický zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2022. ISBN 978-80-225-5025-3, s. 37-43 CD-ROM. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  2. ČAKANIŠIN, Adrián. Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu. In MERKÚR 2022. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5013-0, pp. 29-38.
    článok

    článok

  3. KONEČNÝ, Michal et al. Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia. In 10th Carpathial Logistics Congress. CLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. - Ostrava : TANGER, 2022. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318, pp. 20-24. IVSUPS005, VEGA 1/0140/21.
    článok

    článok

  4. KUBIČKOVÁ, Viera - BENEŠOVÁ, Dana - KUBÍKOVÁ, Ľubomíra. Manažment služieb. Recenzenti: Miroslava Čukanová, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [5,307 AH]. ISBN 978-80-225-4878-6.
  5. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Customer Relationship Management As a Tool for Innovative Management. In Inovácie a inovačný potenciál v podmienkach nových manažérskych trendov. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2021. ISBN 978-80-7556-084-1, s. 11-18. VEGA 1/0375/20 (50%), I-20-103-00 (50%).
    článok

    článok

  6. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea - RICHNÁK, Patrik. The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution. In Nové trendy - New trends 2021. mezinárodní vědecká konference. Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431, pp. 141-148 online. VEGA 1/0375/20.
    článok

    článok

  7. UITZ, Thomas Oliver - JANČÍKOVÁ, Eva. Service Failures and How the Perception of Justice Affects the Level of Satisfaction. In International Journal of Economics & Business Administration. - Piraeus : International Strategic Management Association (ISMA). ISSN 2241-4754, 2021, vol. 9, no. 1, pp. 105-117 online.
    článok

    článok

  8. SZIVÓSOVÁ, Mária. Napredovanie online marketingu. In AIESA 2020. medzinárodná vedecká konferencia. AIESA – Budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : recenzovaný zborník - 19. medzinárodná vedecká konferencia organizovaná pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave prof. Ing. Ferdinanda Daňa, PhD. a dekana Fakulty hospodárskej informatiky prof. Ing. Ivana Brezinu, CSc., 13. novembra 2020, Bratislava. - Bratislava : Letra Edu, 2020. ISBN 978-80-89962-68-6, s. 317-326 online.
    článok

    článok

  9. UITZ, Thomas Oliver. The Dimensions of Justice in Service Marketing. In International Scientific Conference on the Occasion of the Hungarian Science Festival. Válság és kilábalás: innovatív megoldások : Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából = International Scientific Conference on the Occasion of the Hungarian Science Festival. - Sopron : University of Sopron Press, 2020. ISBN 978-963-334-372-2, pp. 586-592 online.
    článok

    článok

  10. ČAMBALÍKOVÁ, Andrea. Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value. In Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4763-5, s. 112-119 online. VEGA 1/0375/20 (50%), VEGA 1/0017/20 (50%).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.