Výsledky vyhľadávania
- MOORE, Ken. Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 18-19.
- Pasce, ktoré hrozia rodinným podnikom. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2012. ISSN 1335-1729, 3/2012, roč. 17, zoš. 66, s. 16-17.
- BIEA, Elena Adriana - CIUCIUC, Victor. From Strategy and Practice to Organizational Success in Internationalization: A Qualitative Aproach. In Ekonomicko-manažérske spektrum. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2025. ISSN 2585-7258, 2025, vol. 19, no. 1, pp. 55-68.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 407.9 KB verejne dostupné - ŠVIRÁKOVÁ, Eva. Ekonomický model hodnoty designu. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 16-18.
- KAMPOVÁ, Katarína et al. Kontinuita podnikania ako strategický nástroj v nestabilnom prostredí. In Krízový manažment : vedecko-odborný časopis Fakulty bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Fakulta bezpečnostného inžinierstva Žilinskej univerzity v Žiline, 2024. ISSN 1336-0019, 2024, roč. 23, č. 1, s. 22-27.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 284.6 KB verejne dostupné - Z galérie tvorcov : tvorba zamestnaneckej značky: krok za krokom s Katarínou Ďurčovou. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2024. ISSN 1339-5564, 2024, roč. 28, č. 1, s. 49-52.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 267.2 KB verejne dostupné - KOSTKOVÁ, Miroslava - PELLEŠOVÁ, Pavlína. Enviromentální strategie ubytovacích zařízení v České republice. In Ekonomická revue cestovného ruchu : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2024. ISSN 0139-8660, 2024, roč. 57, č. 1, s. 19-30.
- TOMÁŠKOVÁ, Andrea - KNIHOVÁ, Ladislava. Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence. In Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. - Praha : Česká marketingová společnost, 2024. ISSN 1211-5622, 2024, roč. 29, č. 2, s. 22-23.
- Z galérie tvorcov : rozhovor s Ing. Martinou Dudovou, PhD., zakladateľkou kozmetickej značky Kvitok®. In Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva SR, 2023. ISSN 1339-5564, 2023, roč. 27, č. 2, s. 58-61.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2.2 MB verejne dostupné - ALENOVÁ, Gabriela. Ako sa udržať na trhu? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 4, s. 30-33.