Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 46  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0013655 xpca^"
  1. BALHAR, Vítězslav, Jr. The Global Economy Innovation – Industry 4.0. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1339-3502, 2017, roč. 12, č. 1, s. 11-15 online.
    článok

    článok

  2. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. VEGA 1/0178/14, KEGA 018EU-4/2014. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
  3. ORESKÝ, Milan et al. Aplikovaný marketing. Recenzovali: Jaroslav Kita, Oľga Drahovská. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. [23,78 AH]. Ekonómia. KEGA 018EU-4/2014, VEGA 1/0178/14. ISBN 978-80-8168-382-4. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov. [Počet ex. : 16, z toho voľných 11, prezenčne 4]
  4. KITA, Jaroslav et al. Marketing : praktikum. Recenzentky: Eva Hanuláková, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. 142 s. [6,46 AH]. VEGA 1/0282/15. ISBN 978-80-225-4128-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  5. BALHAR, Vítězslav, Jr. Rast svetovej populácie – nová dimenzia globálnej zodpovednosti 21. storočia. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4199-2, s. 5-12 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. BALHAR, Vítězslav, Jr. The 21st Century – the Qualitative Changes in the Global Integrated. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 23-28 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. BALHAR, Vítězslav - BALHAR, Vítězslav, Jr. Nová geopolitická ekonomická pluralita globálneho sveta 21. storočia. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-0715, 2013, roč. 8, č. 2, s. 143-150 online.
    článok

    článok

  8. BALHAR, Vítězslav - BALHAR, Vítězslav, Jr. Nová kvalita sociálno-ekonomického rozvoja Nemeckej spolkovej republiky a možnosti využitia jej poznatkov v kvalitatívnom raste Slovenskej republiky. - Registrovaný: Web of Science. In Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2, s. 70-76 [CD-ROM].
    článok

    článok

  9. BALHAR, Vítězslav, Jr. Nástroje ekologického marketingového mixu. In Udržateľný marketing a udržateľná spotreba IV : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3681-3, s. 6-10 CD-ROM. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  10. BALHAR, Vítězslav, Jr. Globálne marketingové stratégie. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 21, s. 5-16. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.