Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0014092 xpca^"
  1. LABSKÁ, Helena - TAJTÁKOVÁ, Mária - FORET, Miroslav. Základy marketingovej komunikácie. Bratislava : Bratislavská vysoká škola práva, 2009. 213 s. [15,79 AH]. ISBN 978-80-89447-11-4.
  2. PORVAZNÍK, Ján - LADOVÁ, Janka - RAJOŠOVÁ, Veronika. Celostný manažment : piliere kompetentnosti v manažmente. 3. preprac. a dopl. vyd. Žilina : Poradca podnikateľa, 2007. 540 s. Nová ekonómia. ISBN 978-80-88931-73-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  3. HARUMOVÁ, Anna - KUBÁTOVÁ, Květa. Dane podnikateľských subjektov. Žilina : Poradca podnikateľa ; Bratislava : Bratislavská vysoká škola práva, 2006. 296 s. Ekonomické učebnice. ISBN 80-88931-55-X. [Počet ex. : 8, z toho voľných 6, prezenčne 2]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.