Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 89  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0017622 xpca^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 148-150. Recenzia na: Informačné systémy marketingu : praktikum / Andrej Miklošík, Eva Hvizdová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3478-9.
    článok

    článok

  2. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Academic Promotion System and Academic Success Indicators in Slovakia. In Leveraging success of young scholars in business discipline : research monograph. - Warsaw : CeDeWu.pl, 2014. ISBN 978-83-7556-116-6, pp. 53-74 [1,47 AH] CD-ROM.
    článok

    článok

  3. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - BAŽÓ, Ladislav. Manažment talentov - moderný prístup v riadení ľudských zdrojov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 28, s. 496-506.
    článok

    článok

  4. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - RADVANSKÁ, Katarína. Slovakia - The Country of Cultural Monuments. In Humanities bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. - Zaporizhzhe : ZSEA, 2014. ISSN 2072-7941, 2014, no. 56, p. 266-275 [online].
    článok

    článok

  5. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Marketingové aktivity orientované na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 78-87. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  6. HVIZDOVÁ, Eva, ml. - PAVLIKOVÁ, Marta. Research – Related Competences and Other Personal Features of Young Scholars from Visegrad Countries. In Leveraging success of young scholars in business discipline : research monograph. - Warsaw : CeDeWu.pl, 2014. ISBN 978-83-7556-116-6, pp. 91-108 [1,04 AH] CD-ROM.
    článok

    článok

  7. ČIHOVSKÁ, Viera - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment ľudských zdrojov. Recenzentky Júlia Lipianska, Veronika Nekolová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 217 s. [13,06 AH]. ISBN 978-80-225-3898-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 7, prezenčne 4]
  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Špecifiká marketingového mixu v segmente seniorov. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 II. : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3755-1, s. 468-477 CD-ROM. VEGA 1/0612/12. 1/0612/12, VEGA, Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR.
    článok

    článok

  9. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. - ŽÁK, Štefan. Assessment of the Search Engine Ranking Position Development of Selected Academic Entities in Slovakia: An Empirical Investigation. - Registrovaný: Scopus. In Actual Problems of Economics. - Kiev : National Academy of Management. ISSN 1993-6788, 2013, no. 9, pp. 399-409. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0047/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok

  10. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Ekonomické a podnikateľské prostredie európskeho trhu. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 71-83. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.