Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 40  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0019272 xpca^"
  1. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ikona ženy v reklame - minulosť verzus súčasnosť. In Žena a muž v marketingové komunikaci. - Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-4-1, s. 115-120.
    článok

    článok

  2. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009. Košice, 2009. [13 s.]. VEGA 1/0493/08.
  3. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Fundraising v podmienkach univerzitnej praxe. In Marketingové komunikace a jejich nové formy. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíne, Fakulta multimediálních komunikací, 2009. ISBN 978-80-7318-830-6, s. 164-170.
    článok

    článok

  4. NIMRICHTEROVÁ, Jana - LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž vysokej školy - módne slovo, či potenciálna konkurenčná výhoda. In SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2, s. 139-155. Dostupné na : <http://semafor.euke.sk/zbornik2009/pdf/SekciaA/nimrichterova-lieskovska.pdf>
    článok

    článok

  5. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Úloha marketingovej komunikácie v procese informovanosti o obnoviteľných zdrojoch energie. In Špecifiká marketingu služieb a regionálneho marketingu : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie: Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2, s. 191-200.
    článok

    článok

  6. NIMRICHTEROVÁ, Jana. Ekonomické vysokoškolské vzdelávanie v Slovenskej republike. In PhD. meetings and seminars : recenzovaný zborník z vedeckej konferencie. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2755-2, s. 138-156.
    článok

    článok

  7. LIESKOVSKÁ, Vanda - ŠIMEGH, Peter - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 253 s. ISBN 978-80-225-2713-2. [Počet ex. : 43, z toho voľných 18, prezenčne 3]
  8. LIESKOVSKÁ, Vanda - NIMRICHTEROVÁ, Jana. Obchodné podnikanie a jeho etablovanie vo vysokoškolskom vzdelávacom priestore. In Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020, 2008, roč. 1, č. 1, s. 91-101.
    článok

    článok

  9. NIMRICHTEROVÁ, Jana - JURKOVÁ, Jana. Aplikácia princípov kvality v marketingovom manažmente univerzít. In Acta oeconomica Cassoviensia : vedecký časopis. - Košice : PHF EU Košice, 2008. ISSN 1337-6020, 2008, roč. 1, č. 2, s. 114-125. VEGA 1/0493/08.
    článok

    článok

  10. LIESKOVSKÁ, Vanda et al. Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007. Košice, 2008. [30 s.]. VEGA 1/2555/05.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.