Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 116  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0021873 xknid^"
  1. MIŠKOVÁ, Simona. Guerilla marketing a jeho využitie v praxi : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  2. MAXIM, Marek. Marketingový plán podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 59 s.
    kniha

    kniha

  3. LUKÁČOVÁ, Zuzana. Marketingová stratégia podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 76 s.
    kniha

    kniha

  4. MAŤAŠOVÁ, Kristína. Otvorenosť ekonomiky z pohľadu medzinárodného obchodu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 51 s.
    kniha

    kniha

  5. MATTA, Peter. Inovácia marketingových aktivít v podniku : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 78 s.
    kniha

    kniha

  6. HORVÁT, Kamil. Generačný marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  7. HVIZDOŠOVÁ, Ivana. Globalizácia a jej vplyv na medzinárodný obchod : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. KOŠČÁKOVÁ, Katarína. Ekonomická globalizácia a jej vplyv na životné prostredie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2020. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. VYSOCKÁ, Dominika. Vnemový marketing a jeho využitie v praxi : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2019. 80 s.
    kniha

    kniha

  10. SOTÁK, Marko. Stratégia a taktika budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Jana Naščáková. Košice, 2019. 88 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.