Výsledky vyhľadávania
- MAZALÁN, Pavol et al. Slovakians' Adversarial Attitude towards Consumption of Functional Food. - Registrovaný: Scopus. In Central European Journal of Public Health. - Prague : The National Institute of Public Health. ISSN 1210-7778, 2021, vol. 29, no. 2, pp. 122-129 online. APVV-16-0232, VEGA 1/0066/18.
- HASAN, Jamal. Instagram Social Network As a Tool to Increase Product Sales. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2020 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 15.12.2020 Bratislava, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4725-3, s. 15-24.
- HASAN, Jamal. The Impact of E-Commerce on the Environment. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2020 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4726-0, s. 17-25 online.
- HASAN, Jamal. E-commerce and Its Impact on Retail Stores in Slovakia. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 16-23 online. VEGA 1/0066/18.
- HASAN, Jamal - HASAN, Saad. The Online Business Impress Young. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 122-132 CD-ROM. VEGA 1/0066/18.
- HASAN, Jamal. Atraktivita podnikania na internete generácie Z. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2019. medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2019 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 13.9.2019 Skalica, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4688-1, s. 7-20 CD-ROM.
- HASAN, Jamal. E-commerce diaľnica. Recenzenti: Pavol Kita, Marian Vojsk. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave. Vydavateľstvo UK, 2019. 141 s. [8,4 AH]. APVV-16-0232. ISBN 978-80-223-4716-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- HASAN, Jamal. Hodnotenie vybraných e-shopov s doplnkami výživy. In Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4541-9, s. 37-46. VEGA 1/0066/18.
- ŠKVARČEKOVÁ, Oľga et al. Informatika. Recenzenti: Štefan Žák, Ivan Hečko. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. [426 s.] [22,1 AH]. ISBN 978-80-225-4595-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
- HASAN, Jamal. Atraktivita podnikania na internete pre mladých ľudí. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4567-9, s. 7-20.