Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 17  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0023408 xknid^"
  1. HALUŠKOVÁ, Romana. Európska únia a podpora regiónov členských krajín : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2016. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. BIELIK, Oliver. Význam jednotlivých nástrojov prvku Corporate Communication : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 50 s.
    kniha

    kniha

  3. BÉREŠOVÁ, Nicola. Úloha psychológie v skúmaní spotrebiteľského správania : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 76 s.
    kniha

    kniha

  4. GAJDOŠ, Oliver. Regionálna politika EÚ a jej dopady na ekonomiku SR : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 47 s.
    kniha

    kniha

  5. DANAŠOVÁ, Nikoleta. Identifikácia konkurenčnej výhody Slovenska v 21. storočí : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 40 s.
    kniha

    kniha

  6. PRACHÁROVÁ, Zuzana. Medzinárodná marketingová stratégia vybranej slovenskej organizácie : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šprochová. Bratislava, 2015. 43 s.
    kniha

    kniha

  7. FICEKOVÁ, Michaela. Úloha rebrandingu v oblasti medzinárodného podnikania : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šimorová. Bratislava, 2013. 46 s.
    kniha

    kniha

  8. PLEVÁKOVÁ, Iveta. Úloha a význam fenoménu Corporate Identity vo vybranej medzinárodnej firme : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šimorová. Bratislava, 2013. 50 s.
    kniha

    kniha

  9. POLŤÁKOVÁ, Beáta. Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šimorová. Bratislava, 2013. 42 s.
    kniha

    kniha

  10. CHLEBÍKOVÁ, Michala. Komparácia tvorby Corporate Image podnikateľských subjektov vo vybraných krajinách EÚ : bakalárska práca. Školiteľ: Lenka Šimorová. Bratislava, 2012. 58 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.