Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0024136 xcla^"
  1. GUBÍNIOVÁ, Katarína - PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - SLOVIAKOVÁ, Katarína. Praktiky využívané v súčasnej marketingovej komunikácii a komparácia ich evaluácie z pohľadu konečných zákazníkov v Slovenskej republike a v zahraničí. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 3, s. 24-39.
    článok

    článok

  2. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela et al. Actual trends in the recruitment process at small and medium-sized enterprises with the use of social networking. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 163, no. 3-4, pp. 80-84.
    článok

    článok

  3. ČMELÍK, Ján - ČMELÍKOVÁ, Zuzana. Modifikovaná diagnostická metóda VID. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-10] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. NEDELIAKOVÁ, Eva - ŠTEFANCOVÁ, Vladimíra. Six Sigma implementation in railway transport services. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-8] CD-ROM.
    článok

    článok

  5. PANČÍKOVÁ, Kristína - ORIEŠKA, Ján. E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - PIŇÁK, Andrej. Využitie systémov manažérstva kvality v procesoch riadenia spokojnosti zákazníkov na trhu služieb telekomunikačných operátorov v SR. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2015. ISSN 1338-7944, 2015, roč. 10, č. 1, s. 51-58.
    článok

    článok

  7. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína - BRIESTENSKÝ, Rastislav. (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 1, s. 26-33.
    článok

    článok

  8. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína. Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 2, s. 2-11.
    článok

    článok

  9. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela. Nový rozmer marketingového riadenia - meranie výkonnosti marketingu v organizaciácii. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 4, s. 18-27.
    článok

    článok

  10. PAJTINKOVÁ - BARTÁKOVÁ, Gabriela - GUBÍNIOVÁ, Katarína - CIBÁK, Ľuboš. Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 2, s. 42-53.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.