Výsledky vyhľadávania
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Dopady svetovej finančno-hospodárskej krízy na územné subjekty. In Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6, s. 96-109.
- RATKOVSKÁ, Gabriela - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov. In Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0, s. 311-316. VEGA 1/0803/10.
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Vybrané metódy hodnotenia imidžu územných subjektov. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 430-436. VEGA 1/0803/10 "Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EU so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov".
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Syntéza vybraných prístupov ku kategorizácii dimenzií CI. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 415-420. VEGA 1/ 0803/10.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela. Historické medzníky budovania corporate identity. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 682-687. VEGA 1/0803/10.
- KAŠŤÁKOVÁ, Elena. [Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 12, s. 613-615. Recenzia na: Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009 / Otília Zorkóciová a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. - ISBN 978-80-225-2935-8.
- ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Podnikateľské stratégie v medzinárodnom marketingu : vedecká monografia k záverečnej oponentúre grantu VEGA číslo 1/4562/07 (ev. č. 196) Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2007-2009. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 294 s. [19,986 AH]. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2935-8. [Počet ex. : 9, z toho voľných 5, prezenčne 4]
- ZORKÓCIOVÁ, Otília - RATKOVSKÁ, Gabriela. Osobitosti a cieľové subjekty späté s procesom budovania corporate identity nefiremných subjektov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493, 2009, roč. 2, č. 8, s. 143-162. VEGA 1/0803/10.
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Corporate identity ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti nefiremných subjektov. In EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3, s.186-191.
- RATKOVSKÁ, Gabriela. Národná značka, logo a slogan ako prvky prezentácie Slovenska v zahraničí. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 268-272. VEGA 1/4562/07.