Výsledky vyhľadávania
- Globalization and Its Socio-Economic Consequencess. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequencess, Volume II : 23rd International Scientific Conference Proceedings. 1st Edition. Berlin : Peter Lang, 2025. 884 s. ISBN 978-3-631-92466-2.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Program 464.7 KB verejne dostupné PDF zabezpečené 5 MB dostupné po prihlásení - Globalization and Its Socio-Economic Consequencess. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequencess, Volume I : 23rd International Scientific Conference Proceedings. 1st Edition. Berlin : Peter Lang, 2025. 873 s. ISBN 978-3-631-92465-5.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Program 464.7 KB verejne dostupné PDF zabezpečené 7.5 MB dostupné po prihlásení - TAHAL, Radek. Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy. 2. vydání. Praha : Grada Publishing, 2022. 293 s. ISBN 978-80-271-3535-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- FORET, Miroslav - MELAS, Dávid. Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu. 1. vydanie. Praha : Grada Publishing, 2021. 166 s. ISBN 978-80-271-1723-9. [Počet ex. : 4, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- HAIR, Joseph F. - ORTINAU, David J. - HARRISON, Dana E. Essentials of Marketing Research. 5th Edition. New York : McGraw-Hill, 2021. 428 s. ISBN 978-1-260-57578-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SEBERÍNI, Andrea. Psychológia trhu : vysokoškolská učebnica. 1. vydanie. Banská Bystrica : BELIANUM, 2021. 235 s. ISBN 978-80-557-1896-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- MACHKOVÁ, Hana - MACHEK, Martin. Mezinárodní marketing : strategické trendy a příklady z praxe. 5. vydání. Praha : Grada Publishing, 2021. 208 s. ISBN 978-80-271-3006-1. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 3]
- TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Marketingový výskum. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 119 s. ISBN 978-80-557-1814-9. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- NUNAN, Daniel - BIRKS, David F. - MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research : Applied Insight. 6th Edition. Harlow : Pearson, 2020. 951 s. ISBN 978-1-292-30872-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SOLOMON, Michael R. et al. Marketing : Real People, Real Decisions. 3rd European Edition. Harlow : Pearson, 2019. 586 s. ISBN 978-1-292-22719-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]