Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 10  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0028572 xpca^"
  1. BENCIOVÁ, Nikoleta. Marketingové stratégie vstupu na zahraničný trh : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2012. 140 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. BENCIOVÁ, Nikoleta. Lokalizácia ako alternatíva ku globalizácii. In Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1, s. 69-78.
    článok

    článok

  3. BENCIOVÁ, Nikoleta. Dva prístupy k internacionalizácii podnikateľských aktivít. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 5-11. IGM 2316069/10.
    článok

    článok

  4. BENCIOVÁ, Nikoleta. Eklektická paradigma vo vzťtahu k ostatným teóriám priamych zahraničných investícií. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. 1-10. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  5. BENCIOVÁ, Nikoleta. SARIO ako jedna z možností podpory exportných a obchodných aktivít slovenských podnikateľských subjektov. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 19-25.
    článok

    článok

  6. BENCIOVÁ, Nikoleta - BZDÚŠEK, Ivan - NEKOLOVÁ, Veronika. Nové formy komunikácie v mieste predaja. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 125-132.
    článok

    článok

  7. BENCIOVÁ, Nikoleta. Globalizácia v marketingu. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 45-49.
    článok

    článok

  8. BENCIOVÁ, Nikoleta. Vstup na zahraničný trh v podmienkach globalizácie. In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 5-12.
    článok

    článok

  9. BENCIOVÁ, Nikoleta. Podnikateľský úspech v podmienkach globalizácie trhov. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 23-27. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  10. BENCIOVÁ, Nikoleta. Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 27-31.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.