Výsledky vyhľadávania
- DRAŽOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia neziskovej organizácie : dizertačná práca. Školiteľ: Helena Labská. Bratislava, 2012. 115 s.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Strategická marketingová komunikácia neziskových organizácií. In Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9, s. 32-39. IGM 2316069/10.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 85-92.
- DRAŽOVÁ, Katarína - VASIĽOVÁ, Mária. Neuromarketing ako moderná cesta k pochopeniu spotrebiteľského správania. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 176-183.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Nízkonákladová marketingová komunikácia : (ako komunikovať odlišne, efektívne a s nízkym rozpočtom). In Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5, s. 28-36.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy. In Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8, s. 92-100.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Moderné prvky v externej reklame. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 129-134.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Špecifiká komunikačného programu neziskovej organizácie. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 71-76.
- DRAŽOVÁ, Katarína. Ako eliminovať nedôveru k neziskovým organizáciám. In Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6, s. 82-86.