Výsledky vyhľadávania

  1. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem : dizertačná práca. Školiteľ: Otília Zorkóciová. Bratislava, 2014. 184 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. SOPKOVÁ, Gabriela - HLUŠKOVÁ, Tatiana - ŠTUBNIAK, Marek. Význam a postavenie rozvojových krajín vo svetovom hospodárstve v 21. storočí a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ : záverečná správa o riešení projektu IGM I-14-111-00 : doba riešenia 1. 1. 2014 - 31. 12. 2014. Oponenti: Elena Kašťáková, Mária Šášiková. 1. vyd. Bratislava, 2014. 11 s. IGM I-14-111-00.