Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0032019 xknid^"
  1. ĎURIŠKOVÁ, Dominika. Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 73 s.
    kniha

    kniha

  2. MARTON, Imrich. Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 63 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 94 s.
    kniha

    kniha

  4. GAJDOŠÍKOVÁ, Dominika. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodnú stratégiu firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 58 s.
    kniha

    kniha

  5. MALEJČIKOVÁ, Veronika. Súčasné trendy spotrebiteľského správania ovplyvnené prebiehajúcou hospodársko-politickou situáciou : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 60 s.
    kniha

    kniha

  6. PAVOLKOVÁ, Natália. Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 71 s.
    kniha

    kniha

  7. JAŠOVÁ, Magdaléna. Marketingový plán vybranej firmy zaoberajúcej sa predajom bioproduktov : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2012. 63 s.
    kniha

    kniha

  8. KIZÁKOVÁ, Jana. Najnovšie trendy v medzinárodnej marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2012. 57 s.
    kniha

    kniha

  9. ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Vplyv kultúry na zmeny spotrebiteľského správania podmieňujúceho zmeny medzinárodného marketingu firiem : bakalárska práca. Škol. Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2009. 82 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.