Výsledky vyhľadávania
- ĎURIŠKOVÁ, Dominika. Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 73 s.
- MARTON, Imrich. Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 63 s.
- ŠKODOVÁ, Lenka. Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2014. 94 s.
- GAJDOŠÍKOVÁ, Dominika. Interkultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodnú stratégiu firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 58 s.
- MALEJČIKOVÁ, Veronika. Súčasné trendy spotrebiteľského správania ovplyvnené prebiehajúcou hospodársko-politickou situáciou : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 60 s.
- PAVOLKOVÁ, Natália. Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 71 s.
- JAŠOVÁ, Magdaléna. Marketingový plán vybranej firmy zaoberajúcej sa predajom bioproduktov : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2012. 63 s.
- KIZÁKOVÁ, Jana. Najnovšie trendy v medzinárodnej marketingovej komunikácii : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2012. 57 s.
- ŠÁŠIKOVÁ, Mária. Vplyv kultúry na zmeny spotrebiteľského správania podmieňujúceho zmeny medzinárodného marketingu firiem : bakalárska práca. Škol. Gabriela Ratkovská. Bratislava, 2009. 82 s.