Výsledky vyhľadávania
- IZAKOVIČOVÁ, Monika. Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 50 s.
- PASTVOVÁ, Miroslava. Sociálne siete a ich využitie v komunikačnej politike medzinárodných firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2012. 53 s.
- NEUHAUSOVÁ, Katarína. Personálna politika medzinárodnej firmy v čase súčasnej finančno - hospodárskej krízy : bakalárska práca. Školiteľ: Daniel Krajčík. Bratislava, 2011. 58 s.
- POLONCOVÁ, Sandra. Komunikačná politika medzinárodnej firmy v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2011. 43 s.
- HATADÁM, Roman. Efekt spodnej vlny a reklama na sociálnej sieti Facebook : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2011. 51 s.
- ĎURINOVÁ, Petra. Dopady súčasnej finančno-hospodárskej krízy na slovenský trh elektrospotrebičov s aplikáciou na firmu Domoss technika a.s. : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2010. 62 s.
- STAŇO, Jozef. Proces zavádzania eura na Slovensku : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2010. 57 s.
- MOCSÁRIOVÁ, Lea. Hodnotenie dopadu finančno-hospodárskej krízy na nosné odvetvia slovenského hospodárstva s aplikáciou na automobilový priemysel SR : bakalárska práca. Školiteľ: Barbora Brynkusová. Bratislava, 2010. 71 s.