Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 81  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0036800 xkni^"
  1. MOTHERSBAUGH, David L. - BARDI KLEISER, Susan - HAWKINS, Del I. Consumer Behavior : Building Marketing Strategy. 15th Edition, International Student Edition. New York : McGraw Hill, 2024. 824 s. ISBN 978-1-266-11476-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. HOFFMANN, Stefan - AKBAR, Payam. Consumer Behavior : Understanding Consumers – Designing Marketing Activities. 2nd Edition. Wiesbaden : Springer, 2023. 187 s. ISBN 978-3-658-39475-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. KENNEDY, Becky. Objavte v sebe dobrého rodiča : ako sa stať rodičom, ktorým chcete byť. 1. vydanie. Bratislava : N Press, 2023. 319 s. ISBN 978-80-8230-171-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    Objavte v sebe dobrého rodiča

    kniha

  4. VYSEKALOVÁ, Jitka - KOMÁRKOVÁ, Růžena - HERZMANN, Jan. Psychologie reklamy. 5. rozšířené a aktualizované vydání. Praha : Grada Publishing, 2023. 360 s. ISBN 978-80-271-3654-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
  5. GRUBER, David. Zlatá kniha komunikace. 9. vydání. [Praha] : Nakladatelství Gruber-TDP, 2023. 280 s. ISBN 978-80-85624-33-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  6. LEHRER, Jonah. Ako sa rozhodujeme : ako nám neočakávané objavy neurovedy pomáhajú robiť lepšie rozhodnutia. Bratislava : Aktuell, 2022. 304 s. ISBN 978-80-89873-42-5. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
  7. PLHÁKOVÁ, Alena. Učebnice obecné psychologie. 1. vydání, 10. dotisk. Praha : Academia, 2021. 472 s. ISBN 978-80-200-1499-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. ARIELY, Dan. Aká drahá je intuícia. 1. vydanie. Bratislava : Premedia, 2021. 239 s. ISBN 978-80-8159-970-5. [Počet ex. : 5, z toho voľných 0, prezenčne 5]
  9. Behaviorálne aspekty kvality a ich vplyv na budovanie kultúry kvality : zborník vedeckých štúdií I z projektu VEGA 1/00318/19. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. CD-ROM 116 s. VEGA 1/00318/19. ISBN 978-80-557-1768-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  10. HARFORD, Tim. How to Make the World Add Up. 1st Edition. London : The Bridge Street Press, 2020. 338 s. ISBN 978-1-4087-1223-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.