Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 34  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth 0037187 xcla^"
  1. MOORE, Ken. Ľudské zdroje a korporátna spoločenská zodpovednosť. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2014. ISSN 1335-1729, 4/2014, roč. 19, zoš. 75, s. 18-19.
    článok

    článok

  2. ADAMUS, Rafał. Polish Draft Law on “Family Foundations”. In Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis zameraný na právne otázky v interdisciplinárnych súvislostiach. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2022. ISSN 1339-5467, 2022, roč. 10, č. 1, s. 19-35.
    článok

    článok

  3. ZEBROWSKI, Chris. Acting Local, Thinking Global: Globalizing Resilience through 100 Resilient Cities. In New Perspectives : Interdisciplinary Journal of Central & East European Politics and International Relations. - Praha : Ústav mezinárodních vztahů, 2020. ISSN 2336-825X, 2020, vol. 28, no. 1, pp. 71-88.
    článok

    článok

  4. Laci a Lucia Kossárovci: Pre lepší štart do života. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2020. ISSN 1337-0545, 2020, roč. 14, č. jar, s. 52-53.
    článok

    článok

  5. CHALOUPKOVÁ, Michaela. Udržitelný rozvoj - odpovědné podnikání. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622, 2020, roč. 30, č. 2, s. 14-15.
    článok

    článok

  6. MINÁROVÁ, Martina - POLIAČIKOVÁ, Eva. Corporate Philanthropy in the Strategy of Slovak Enterprises. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 330-338.
    článok

    článok

  7. DŽUPINOVÁ, Zuzana. Sociálna zodpovednosť vo farmaceutických firmách. In Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie. vedecko-odborný seminár. Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018. ISBN 978-80-558-1315-8, s. 31-34.
    článok

    článok

  8. Učí firmy, ako zlepšiť krajinu. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 13. októbra 2016, roč. 26, č. 41, s. 18-21.
    článok

    článok

  9. KAČALKOVÁ, Štefánia. Ako môžu firmy pomáhať, ak majú na to. In Profit. - Bratislava : PETIT PRESS, 2016. ISSN 1335-4620, 5. októbra 2016, roč. 24, č. 20, s. 24.
    článok

    článok

  10. DIELINI, M.M. Models of corporate social responsibility: socioeconomic aspect. In Trends in der Entwicklung der nationalen und internationalen Wissenschaft. Internationale wissenschaftliche und praktische Konferenz. Trends in der Entwicklung der nationalen und internationalen Wissenschaft : sammelwerk der wissenschaftlichen artikel : internationale wissenschaftliche und praktische Konferenz : 28.12.2016, Nuremberg, Germany. - Nürnberg : Verlag SWG imex, 2016. ISBN 978-617-7214-44-0, pp. 62-66 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.