Výsledky vyhľadávania

  1. HOSSEINIFARD, Seyedmohammad et al. Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS. In European Scientific Journal. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431, 2020, vol. 16, no. 16, pp. 244-254.
    článok

    článok

  2. KOVÁČIK, Vladimír. Implementation of Smart Specialisation Strategy: the Case of Slovakia. In Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2020. ISSN 2454-0145, 2020, vol. 12, no. 1, s. 78-89.
    článok

    článok

  3. AMBROZY, Marián - HVIZDOVÁ, Eva - SOWA, Božena. Znalostná spoločnosť ako obraz "sollen" v čase revolúcie 4.0. In Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest. Medzinárodná vedecká konferencia. Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019. ISBN 978-80-8075-837-0, s. 10-19.
    článok

    článok

  4. FIALA, Martin. Podpora projektů energetické efektivnosti v teplárenství. In Pro-energy magazín : energetické trhy, trendy a perspektivy. - Mečeříž 203 : PRO-ENERGY magazín, 2017. ISSN 1802-4599, 2017, roč. 11, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok

  5. KAČÍRKOVÁ, Mária. Základné východiská, trendy a stratégia výskumu a vývoja v Slovenskej republike. In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 1109-1116 CD-ROM.
    článok

    článok

  6. FIĽA, Milan - KUČERA, Jozef. Innovation performance of the Slovak republic and Romania. In Geografické informácie. - Nitra : Fakulta prírodných vied Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2016. ISSN 1337-9453, 2016, roč. 20, č. 2, pp. 70-81.
    článok

    článok

  7. ALEXY, Július. Ekonomika zmien a inovácie v procese tvorby hodnoty. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2016. ISSN 0323-262X, 2016, roč. 45, č. 4, s. 439-462.
    článok

    článok

  8. MARKOVÁ, Stela - HEČKOVÁ, Jaroslava - CHAPČÁKOVÁ, Alexandra. Analysis of the pillars of the knowledge economy in the countries of the Visegrad four. In Journal of management and business : research and practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2016. ISSN 1338-0494, 2016, vol. 8, no. 1, s. 5-14.
    článok

    článok

  9. ORLOVÁ, Tamara. Kultúra orientovaná na znalosti. In Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza V. : zborník vedeckých prác. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4238-8, s. 102-111 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. VOKOUN, Jaroslav. Rozvoj potenciálu znalostnej spoločnosti. In Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy. Medzinárodná vedecká konferencia. Finančná stabilita a udržateľný rast v Európskej únii: súčasný stav a perspektívy : zborník príspevkov z [9. ročníka] medzinárodnej vedeckej konferencie : Banská Bystrica, 27. október 2015. - Banská Bystrica : Belianum, 2015. ISBN 978-80-557-1054-9, s. 1-6 [CD-ROM].
    článok

    článok